Mitsubishi Pajero Wagon 3.5 V6-24

S

Samu

Guest
Olisin halukas kuulemaan kommenteja ja kokemuksia otsitkoon viittaavasta kulkineesta ja vuosimalli 98-00 eli viimeinen "facelift"- malli.
Tässä kysymyksiä. Olisin kiitollinen, jos joku voisi tai viitsisi edes johonkin vastata (kiitos etukäteen)

- Onko säädettävänalustan ansiosta mukavuus parempi / huonompi kuin tavallisessa GL- mallissa (wagon) ?
- Automaatti vai manuaali. Itse asustelen maaseudulla ja henkeen ja vereen metsämies> metsäautotiet tuttuja
- Jos vertaa ihan uusinta mallia ( en ole koeajanut) ja tätä vanhempaa, onko ero ajettavuudessa ja etenemis kyvyssä niin huikea, että kannattaisi harkita vielä
uudestaan
- Niin ja se kulutus hmm..... olishan Pajerosta tarjolla se 2,8 TD, mutta V6 toisi maastoautoon hieman suorituskykyä tarvittaessa
 
ei taida kerholaisilla olla tuota mallia...

mutta voin kommentoida noin yleisellä tasolla:

-säädettävä alusta yleensä paljon kalliimpi korjata kuin tavallinen

-automaatti miksei, tosin manuaali on "huoltovapaampi" ja viehän se hieman suorituskyvystä...

-tuskin niissä etenemiskyvyissä niin kauheasti eroa on, isompi ero syntynee erikoisrenkaista ja alustasta -nehän voi laittaa vanhempaankin malliin

-Suomen bensan hinnoilla ehkä diesel on kannattavampi, kyllä tuon turbodieselin vääntö varmaan kuljettaa Pajeroa sen mitä sillä saa ajaa...

bensakone lienee kuitenkin hiljaisempi, dieselit roksuttaa aina vähän....
 
:eek: Melkein kääntyisin Pajero Wagon -98 --00
malliin.Kyllä sillä pitäisi metsälle päästä.Manuaali vaihteinen ja diesel voisi olla parempi vaihtoehto.
 
Takaisin
Ylös Bottom