Mitsun Jälleenmyynnin palvelua

Mitsu

Teen minkä ihminen ja kiinteistönhoitaja voi.
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Siilinjärvi
menin tuossa päivällä kysymään niitä etuvilkkuja niin myyjä ei edes tiedä mallien vaihtumis aikaa (kysyy minulta) ja ei löydä koko Lanceria -93 hb ??? (väittää että on uudemmalla korimallilla) ei ole koko hb-93 :sta tehtykään yhtään tuolla "vanhemmalla" korimallilla ;D sitten jos olisin halunnut tilata etuvilkut niin minun olisi pitänyt tietää sen vilkkumallin varaosanumero :eek: että herra olisi sen osannut tilata :mad: ja kaiken kruunasi se että tilaus olisi ollut yksin minun vastuulla että jos herra olisi vaikka naputellut yhden numeron pieleen niin jos olisi tullut väärä osa se olisi minun vastuulla koska olen tilaaja ja Mitsun jälleenmyyjällä ei näköjään ole mitään vastuuta myymistään/tilaamistaan tuotteista :mad: :mad: menisivät jonnekkin halpahalliin myyjiksi kun ei näköjään tarvitse edes tietää mitä on myymässä vaan ostajan pitää osata varaosanumerot ulkoa niin myyjä vaan naputtaa ne koneelle ja sittenkin vastuu on ostajalla :mad: ps. onneksi menin muijan mukaan kysymään niitä vilkkuja enkä pannut sitä asialle olisi muuten puhunut myyjä muijan pään ympyrälle ;D
 
Re: Mitsun Jälleenmyynnin palvelua

firmojen nimet julki vaan, ettei kukaan erehdy toiste vierailemaan niissä....
 
Re: Mitsun Jälleenmyynnin palvelua

Älä nyt yleistä. Riippuu paljon esim. kuinka paljon myyjällä on kokemusta sekä muusta kuin palkasta riippuvaa kiinnostusta merkkiä kohtaa.

Nimim. Isä myynyt mitsun varaosia 20 vuotta ja itsekin varaosissa työskennellyt.
 
Re: Mitsun Jälleenmyynnin palvelua

no mutta jos tuntuu, että kyseessä on yhden yksilön ongelma muuten hyvässä liikkeessä, niin pieni palaute e-mail firman johtohenkilöille ko. myyjän nimellä (ja omalla) höystettynä tekee usein ihmeitä ;D
 
Re: Mitsun Jälleenmyynnin palvelua

Löytyykö Ville noi vilkut CAPS ist ?
Eli kysees o kait kirkat etuvilkku, mitä o nimenomaan 93 Hb eli 4G92 koneisessa, mut "vanhanmallin" korinen Lancer
 
Re: Mitsun Jälleenmyynnin palvelua

Autoputkola Kuopio :mad: ja kaikilla myyjillä tuntuu olevan vaan täällä se vamma :mad: kun menee Mitsu luukulle odottaa että myyjä saapuu niin ei näy eikä kuulu mutta viereisellä luukulle kyllä säntää myyjä (opel) jos joku pappa on ostamassa vectraan uusia polttimoita ???
 
Re: Mitsun Jälleenmyynnin palvelua

opeleihin menee kato niin paljon vara-osia ja myyjät on provikka palkalla ;D

"ympyrä ja nuoli, siitä alkaa huoli...."
 
Re: Mitsun Jälleenmyynnin palvelua

Löytyykö Ville noi vilkut CAPS ist ?
Eli kysees o kait kirkat etuvilkku, mitä o nimenomaan 93 Hb eli 4G92 koneisessa, mut "vanhanmallin" korinen Lancer

En tiedä jos ei joku "lainaa" sellasen valmistenumeroa missä on valkoset vilkut.
 
Re: Mitsun Jälleenmyynnin palvelua

Itse olen mailina laittanut valituksen turkkusen Mitsu jälleenmyyjästä, ja sain asiallisen vastauksen ja lupauksen paremmasta. Tosin jäi selviämättä, kun tuo Rinta-Jouppi osti koko puljun jälkeenpäin.
Mutta aina kannattaa pistää palautetta.
 
Re: Mitsun Jälleenmyynnin palvelua

Tietämätön myyjä sais kysyä viisaammilta tai soittaa maahantuojalle / jakeluun... mutta kun ei viitsitä, tai ei ees kehdata myöntää ettei tiedetä.
 
Re: Mitsun Jälleenmyynnin palvelua

rintajoupilla ainakin toimii toi varaosapuoli turussa hyvin, siellä on pari myyjää, olen ite sen nuoremman kaiffarin kanssa hoitanu ostokset ja se on aina ollu valmis auttamaan jos vaan kysäsee jotain..vaikkei mitään ostakkaa..

mutta autonmyyjät on aika turhia, niiltä ei pahemmi palvelua heru, kuten ei tänäänkää ku käväsin siellä päivällä..
 
Re: Mitsun Jälleenmyynnin palvelua

Joo kyl tuollaisesta palvelusta pitää valittaa ja rankemman puoleisesti. Kyl on melkosta touhua jos ei palvelu ammatissa oleva henkilö palvele asiakastaan. :mad: Jossain mättää ja pahasti.
Valmistenumerohan paljastaa auton valmistus ajankohdan(kk,alku,keski,loppu kuusta,vuosi) ja jos osaan on tullut muutos se pitäs näkyä useampana vaihtoehtona joissa on niiden valmistus ajat myös. ;)
Todellakin ei pitäs olla ylitse pääsemätön ongelma tutkia varaosa ohjelmalla tuota.
 
Re: Mitsun Jälleenmyynnin palvelua

Ongelma vaan on, että mitsun varaosaohjelma ei kerro esim. vilkun tapauksessa kuvun väriä.
 
Re: Mitsun Jälleenmyynnin palvelua

joo tuo on totta.
Myyjällä pitää vaan olla tuo tieto hallussa ellei itellä niin kaverilla jolta saa kysyä(esim.maahantuoja) tai jopa asentaja saattaa tietää jotain aiheesta.
 
Re: Mitsun Jälleenmyynnin palvelua

rintajoupilla ainakin toimii toi varaosapuoli turussa hyvin, siellä on pari myyjää, olen ite sen nuoremman kaiffarin kanssa hoitanu ostokset ja se on aina ollu valmis auttamaan jos vaan kysäsee jotain..vaikkei mitään ostakkaa..

mutta autonmyyjät on aika turhia, niiltä ei pahemmi palvelua heru, kuten ei tänäänkää ku käväsin siellä päivällä..

Harvoin tulee käytyä ja vain kerran olen käyttänyt tuota varaosa puolta. Huomenna ajattelin käväistä katsomassa , ihan muuten vaan, mitä on tarjolla. Jos ehdin, kun käymme turussa. ;)
 
Re: Mitsun Jälleenmyynnin palvelua

no nyt löytyi ne vilkut C66 :sta ja on kirkkaat ;D mutta helkamalta ovat loppuneet (tai niillä on toinen vilkku) ja toinen tulee JAPANISTA :eek:(Belgiassa ei ollu) tomitus aika vaan pari viikkoo (aikas nopeeta toimintaa) 8) hinta on kyllä suolainen 78€ Kpl :-/
 
Re: Mitsun Jälleenmyynnin palvelua

no niin nyt on vilkut kotona ja alkaa se muovien "tappaminen" ;D(tulee muuten komeet 8) )
 
Re: Mitsun Jälleenmyynnin palvelua

Kävin kyselemässä Jyväskylän Laakkoselta Lanceriini alkuperäisen takaspoilerin hintaa. Myyjä ei koneelta enää GTI mallin spoileria varaosanumeron avulla löytänyt, mutta lähti vielä kuitenkin varastoon katsomaan, josko sinne olisi sattunut jäämään. Kuinka ollakaan sieltä löytyi vielä yksi kappale jarruvalotonta mallia oleva pölyttymästä. Varovasti hintaa kysellessäni myyjä vastasi, että tuohan nyt ei paljoa maksa... Anna vaikka 20€, en voinut olla ostamatta ;D. Jäi kerrankin autoliikkeestä hyvä kuva päällimmäiseksi mieleen!
 
Re: Mitsun Jälleenmyynnin palvelua

minkäs ikäisen lancerin siivestä oli kyse ??? halpa oli joka tapauksessa :)
 
Re: Mitsun Jälleenmyynnin palvelua

Spoikka oli -93 mallista eteenpäin CB4A malliseen. Lähtöhinta on varmaan ollu luokkaa 1500mk.
 
Re: Mitsun Jälleenmyynnin palvelua

Jouni: siis laitoiksää sen takasiiven vai alettasko hieroo kauppoi ? ::)
 
Re: Mitsun Jälleenmyynnin palvelua

Halpa oli! Mäki voisin sen ostaa pois jos et tee sillä mitään, hyllyllä on vielä tilaa! Tai sit vois siitä ruveta värkkäämään Colttiin kattospoikkaa ku mulla on tos hyllyllä yks kossun (sedan) siipi ja sitä ei tiedä jos siit tarttuu jotain tautei Mitsuun ;D ;D Mullaku on ihan tarpeeks kokemuksia voorteista ;D !
Mä maksoin silloin -97 kun ostin silloisen Lancerin ni jarruvalottomasta reilu 900mk maalattuna jarruvalollinen ois ollu 1800mk :eek: En tiedä mikä siin jarruvalossa maksoi mut mä en ainakaan niin paljo siitä kiinnostunu et oisin ollu valmis maksaan sen tonnin erotuksen ;D
 
Re: Mitsun Jälleenmyynnin palvelua

mulla oli viime kesänä 96vm lancerin taka spoikka itsellä kiinni mut oli vähän hölmön näkönen tossa mun 95sessa kun toi perä muutuu maksoin siitä 350mk noin vuosi sitten myin sen joku aika takaperin 80€ ihan hyvä diili pitäs itellekin joku lerpatin laittaa tai sit pistää pari reikää umpeen :)
 
Re: Mitsun Jälleenmyynnin palvelua

joo tuli itsekin ostettua tänään uks siipi saman näköinen kun uudessä gti lehdessä siinä kiisseli ventossa ei ollut sekään pahan hintanen 50€ :)
 
Re: Mitsun Jälleenmyynnin palvelua

Hei Jouni oliko sen myyjän sukunimi Nieminen ???

se ainakin on asia äijä siellä pajassa

Eki
 
Re: Mitsun Jälleenmyynnin palvelua

Tais olla Pajula, jos oikein muistan. Hyvähän se on, että myyvät "asevelihintaan" osat, jotka ovat vuosikausia jo varastossa maanneet.
 
Re: Mitsun Jälleenmyynnin palvelua

Tulipa käytyä huvikseen kysymässä Kuopion Putkolasta mitä ottaisivat termostaatin vaihdosta tuohon minun eclipseen. Vähän aikaa se laskeskeli ja kertoi että 66€. ;D Kysyin että paljonkos se teidän tuntihinta sitten on jos teillä 15 minutin työstä pitää maksaa 66€ ;D
Taidan odotella 1.12 asti ja vaihdella sitten omalla tallilla :peukku
 
Re: Mitsun Jälleenmyynnin palvelua

Joensuussa on Mutasella aina ollut loistava palvelu. Ei ne sielläkään kaiken tietäviä ole, mutta tosi mukavia ja ottaavat aina selvää kyllä.

Tänään sovin huollosta jonkun jampan kanssa ja oli siis niin mukavan oloinen mies, että!
 
Vs: Mitsun Jälleenmyynnin palvelua

TADAAAAAA!
Kuopiossa Autotalo Hartikainen loistaa toimituksillaan.
3vk sitten joku särki tuon etuikkunan ja tietenkin ensin meni viikko vakuutusyhtiön päätöstä odotellessa. Vajaa pari viikkoa sitten kun päätös vak. yht. tuli tilasin lasin paikallisesta merkkiliikkeestä, eli tuolta Hartikaiselta.
Nooh, sen lasin piti tulla viime viikon lopulla tai tämän viikon alussa. Kävin tänään ohimennen kyselemässä liekkö lasi tullut, vaikkakin oli puhe että soittaavat kun se tulee.
No ylläri pylläri. Ensin ei löytynyt koko tilausta. Aikansa pengottuaan löysivät sen lapun mutta koneelta tilausta ei löytynyt eli tilaus ei sitten ikinä vielä ole japanian maille lähtenyt :seina
Nyt sitten odotellaan viikosta kahteen sitä lasia taas tulevaksi ja auto seisoo tallissa.
Ihan niinkuin ei jo vi***tais tämä kolmen viikon tallissa seisottaminen mut kai se samalla menee toinen mokoma.

Tanakele rupeen katteleen Ladaa nettiautosta ja vaihan tuon Galantin semmoseen päikseen. Niihin nyt löytyy varaosia joka nurkalta tai jos ei löydy niin kyläseppä osaa tehdä!

ps. ei kellään sattus olemaan tiedossa EA farkku Galantin oikean puoleista etusivulasia. Hieman vihertävä sävy käsittääkseni. varaosahaku.fi löytyy yksi mutta se on turvamerkitty :-\
 
Vs: Mitsun Jälleenmyynnin palvelua

Imperio sanoi
TADAAAAAA!
Kuopiossa Autotalo Hartikainen loistaa toimituksillaan.
3vk sitten joku särki tuon etuikkunan ja tietenkin ensin meni viikko vakuutusyhtiön päätöstä odotellessa. Vajaa pari viikkoa sitten kun päätös vak. yht. tuli tilasin lasin paikallisesta merkkiliikkeestä, eli tuolta Hartikaiselta.
Nooh, sen lasin piti tulla viime viikon lopulla tai tämän viikon alussa. Kävin tänään ohimennen kyselemässä liekkö lasi tullut, vaikkakin oli puhe että soittaavat kun se tulee.
No ylläri pylläri. Ensin ei löytynyt koko tilausta. Aikansa pengottuaan löysivät sen lapun mutta koneelta tilausta ei löytynyt eli tilaus ei sitten ikinä vielä ole japanian maille lähtenyt :seina
Nyt sitten odotellaan viikosta kahteen sitä lasia taas tulevaksi ja auto seisoo tallissa.
Ihan niinkuin ei jo vi***tais tämä kolmen viikon tallissa seisottaminen mut kai se samalla menee toinen mokoma.

Tanakele rupeen katteleen Ladaa nettiautosta ja vaihan tuon Galantin semmoseen päikseen. Niihin nyt löytyy varaosia joka nurkalta tai jos ei löydy niin kyläseppä osaa tehdä!

ps. ei kellään sattus olemaan tiedossa EA farkku Galantin oikean puoleista etusivulasia. Hieman vihertävä sävy käsittääkseni. varaosahaku.fi löytyy yksi mutta se on turvamerkitty :-\

Leikkauta esim. lasiliikkeessä siihen pleksi väliaikaisesti ja pistä lasku vakuutusyhtiöön ja ilmoita syyksi ettei autoa pysty seisottaan kuukausi tolkulla yhen lasin takia.. :peukku

-Eki
 
Vs: Mitsun Jälleenmyynnin palvelua

Imperio sanoi
ps. ei kellään sattus olemaan tiedossa EA farkku Galantin oikean puoleista etusivulasia. Hieman vihertävä sävy käsittääkseni. varaosahaku.fi löytyy yksi mutta se on turvamerkitty :-\

Mitä väliä sillä turvamerkinnällä on? :p Jos häiritsee niin hiotuta se pois, pieni siisti urahan siihen lasiin jää mutta so not :p
 
Takaisin
Ylös Bottom