Mitsun murtosuojaus (oli: Apua)

Spezzi

Dieselvoimaa
Liittynyt
23 Huhtikuu 2003
Sijainti
Uusimaa
Tosta Mitsuun murtautumisesta pari omakohtaista kokemusta. Mulla on ollut myös L300-paku, johon on kerran murtauduttu ja kerran yritetty murtautua. Ekalla kerralla oli menty kuskin ovesta sisään, ihan vaan perinteisesti ruuvimeisselillä kierretty lukkopesä irti ja naks, ovet auki. Sen jälkeen hitsasin "vammautuneen" kuskin lukkopesän umpeen ja koko mötikän hantin oveen kiinni, hantin ovesta ehjän pesän kuskin oveen ja pistehitseillä kiinni. Seuraava yritys jäi sitten yritykseksi.

Galantiin on kerran menty sisälle takaluukun lukosta. Kaveriporukalla tehdyt kokeilut varaosa-autoihin vahvistivat tämän: Galantin takaluukun lukko pyörähtää vaikka ruuvarilla tosi näppärästi. Nyttemmin omassa Lantissa on takaluukun lukko poistettu (pelti hitsattu umpeen), samoin hantin oven lukkopesä on deaktivoitu MIGillä. Ovilukothan näissä ovat suht tukevia, kun ovat samassa rakennelmassa kahvan kanssa. Ja häläri, ajonestolaite ja vielä erillinen ajonestojärjestelmä ovat kyllä aivan ehdottomia!!!
 
Suosittelen henk. koht. Cobran häläreitä...ovat kyllä suht kalliit, mutta mikä estää purkamasta niitä vanhasta autosta irti ja sitten vaan asennuttaa ne uudestaan seuraavaan autoon... ;)
 
Ja jossei tahdo maksaa ylimäärästä ni Enforcer (Usalainen) häly on kaikissa piireissä myöskin todettu varmaksi laitteeksi.
Itellä Enforcer ollu ny vuoden ja tupla-ajonestolla ja sisä-/ulkotukat vakiovarusteena, lisänä iskututka ja ei moitetta ollu. Asennettunakin halvempi kuin Cobra pelkkä listahinta :)
VAT- hyväksytty jne...
 
Takaisin
Ylös Bottom