muita naispuolisia mitsuttelijoita?

T

titta

Guest
joo,itellä vanha -91 lancer jota pikkuhiljalleen rahalla tuunataan,ei siis mitää rälläkkätuuninkia vaan niin että auton arvo tuplaantuu.. ;D oiskohan jo noin kolmas misukka alla ja merkkiä en kyllä vaihda! ja ehdottomasti paras auto naiselle-paljon kaappitilaa!
 
Re: muita nasipuolisia mitsuttelijoita?

On muitakin...aika vähä meitä naisia on täälä...tiedä sitten mistä johtuu.
Mitsu on paras merkki ..meil o ollu pari gallua, pajero ja nyt sigma. Ainut merkki mikä enään huolitaan.
Mutta tervetuloa clubille..toivottavasti nähdään joskus jossain miitissä. ;D
 
Re: muita nasipuolisia mitsuttelijoita?

Yks nainen lisää tunnustaa täällä pyörivänsä. Hyvin on porukkaan mukaan päässyt 8) Välillä on pihalla kun lumiukko ja välillä tulee päätä auottua, mutta nuo poijjaat on ymmärtäväisiä ;)

Mistäs päin maata olet? Miittejä on jo tarjolla vähän joka puolella, joten naamaa tutuksi vaan ;D
 
Re: muita nasipuolisia mitsuttelijoita?

Jees täältä löytyy myös yksi tyttönen, joka on kanssa aika pihalla kuin lumiukko ;D
 
Itä-suomesta päin olen. Täällä päin ei oikein naiset autojen kans tunnu olevan tekemisissä muuten ku kyydissä istuuvat,minä taas mieluummin ratin takana. Ja olen opetellu tekemää autolle muutaki ku vaan ajamaan eteenpäin... ;) V-loppuna otettiin opelin kanssa kisoja. Nolosti kävi vectralle..ja etenki kuskille. Perään tuli takalasiin kiinni ja ohitteli jalkakäytävää pitkin,mut suoralla ei sit pokka riittänytkään.. ;D
 
Heh tai sit ei suoralla riittänyt tiku autossa... :p
Meikäläiselläkin paha taipumus ruveta kisaileen kaikkien kans. Volvo kuskit on herkimpiä lähteen kisaan...sellasen ilmiön olen huomannut. Ja Saappi kuskit lähtis kans innokkaasti mutta niitten kanssa en uskalla kisailla....on sen verran tyhmiä kuskeja...tapattaa viel ittensä...ja turhaahan se niitten kans on kisailla kun tietää kumpi voittaa ;D
 
Täällä yksi nainen lisää. Minäkin olen monesti pihalla näissä auto hommissa, mutta kovasti yritetään kotona opettaa Mitsun saloihin ;D
Kannattaa tulla miitteihin rohkeasti mukaan vaan, kerholaiset on ihan hauskaa porukkaa.
Itse ainakin odotan innolla heinäkuun offroad tapahtumaa.
 
Siellä päin pitäis olla ihan miitti-aktiivisuuttakin. Ja Jyväskylässä ainakin, että rohkeasti naamaa ja autoa näytille. Pääsee näihin keskusteluihinkin sit paremmin mukaan ;)

Tuohon kisaamiseen mulla ei ole muuta sanottavaa kuin tila-autot ja perheenisät. ;D ;D
 
Täälläkin yksi naisihminen uudeltamaalta, tosin mitsujen kanssa suht newbie.

Tuli tuommonen wanhempi lanceri hommattua "kakkosautoksi", tosin ykkösauto tuppaa olemaan särki koko ajan, joten tuolla sitä tulee sitten köröteltyä...

Saas nyt nähdä mitä kivaa tuolle kärrylle tulee keksittyä, ainakaan tuolleen vakion näköisenä ei hirmusti silmiä hivele ;)
 
Täällä myöskin yksi nainen... alla poikakaverin mitsubishi Eclipse.... ei tosin kyllä tilaa ole ;)

Tuning alkaa käydä aika tutuksi kun projekti autoksi tuo kai on ostettu.. aikaisempana meillä oli Carisma ja senkin ratissa kyllä viihdyin... se vana kääntysi katolleen helmikuussa niin tuli pakosti uuden osto eteen...
 
Takaisin
Ylös Bottom