TuplaNokka
PunkkaRacingTeam
- Liittynyt
- 1 Helmikuu 2015
Eli 4g92 ja aina jää öljylätäkkö alle ja vaihelaatikon/öljypohjan päädystä märäks.
Tänään tarkistin laatikon öljyt niin täynnä oli, ja koneen öljyjä seurannut ja niitäkään ei häviä, ja muutkin nesteet pysyy sisällä.
Mistä siis kiikastaa kun nyt loppuu jo autonasentajaltaki mielikuvitus
Laatikosta otin siis tarkastusruuvin auki ja aloin valuttaa uutta sisälle niin heti alko tiputtaa ulos. Saman verran kuin ohjeiden mukaan sinne laitettu.
Laatikossa castrollin multivechile 75-90w koneessa castrollit myös. Aluksi epäilin kytkinakselin stefan vuotoa mutta nyt on sormi suussa...
Kone on uudelleen rakennettu täysin eikä hikoile tai vuoda.
Mitä nyt keksis enään niin kytkin sylinteri mutta nesteet siinäkin tallessa?
Tänään tarkistin laatikon öljyt niin täynnä oli, ja koneen öljyjä seurannut ja niitäkään ei häviä, ja muutkin nesteet pysyy sisällä.
Mistä siis kiikastaa kun nyt loppuu jo autonasentajaltaki mielikuvitus
Laatikosta otin siis tarkastusruuvin auki ja aloin valuttaa uutta sisälle niin heti alko tiputtaa ulos. Saman verran kuin ohjeiden mukaan sinne laitettu.
Laatikossa castrollin multivechile 75-90w koneessa castrollit myös. Aluksi epäilin kytkinakselin stefan vuotoa mutta nyt on sormi suussa...
Kone on uudelleen rakennettu täysin eikä hikoile tai vuoda.
Mitä nyt keksis enään niin kytkin sylinteri mutta nesteet siinäkin tallessa?