n. 88-89 Galanttien takapuskurin kummalliset LOMMOT??

T

tomiqq

Guest
Mistä ihmeestä nämä tulee?? Jokainen, tarkalleen JOKAINEN Galant joka on tullut vastaan, niin olen vilkaissut takapuskuria niin on aina lommoja vähemmän tai enemmän...Minun Galantissa on pari pientä lommoa, mutta kysymys olikin mistä nämä tulee??? ??? ???

Onko nämä vaikea suoristaa?
 
Melkein jokainen vissiin tullu ajamalla,enpä usko et missään gallus kori vetelis niin paljoo..Eikä ne sen vaikeempia oo suoristaa ku muutkaan lommot,"rakenne" sen pellin takana on hyvin yksinkertainen,muutama pellist taivutettu kiinnike eikä muuta.Niin,mun perään tuli kaveri -95 Corollal,toi pelti meni siinä,mutta siltäpä menikin puoli nokkaa(hehheh..).
 
tomiqq sanoi
Mistä ihmeestä nämä tulee?? Jokainen, tarkalleen JOKAINEN Galant joka on tullut vastaan, niin olen vilkaissut takapuskuria niin on aina lommoja vähemmän tai enemmän...Minun Galantissa on pari pientä lommoa, mutta kysymys olikin mistä nämä tulee??? ??? ???

Onko nämä vaikea suoristaa?

Itse olen huomannut täysin saman ilmiön. Harvemmin noita suoria puskureita kyseisessä mallissa on näkynyt :) Oma puskuri on sentään säilynyt ehjänä. Ainakin toistaiseksi ;D
 
Sama "ilmiö" esiintyy myös lancereissa joissa saman tyyppinen pelti. Suurin syy taitaa olla ihan perinteinen lumihanki joka on aavistuksen kovettunut.
 
Mutta toisaalta,onhan se aika huonosti "suunniteltu",joten luulis sen tarpeeks kovas vauhdis hieman pullistuvankin,ei oo tosiaan mikään vahvin osa mitsuis..
 
Samaa vikaa myös colteissa bongailtu...tuo millä ite ajelen niin tosin viel ehjä ;)
 
ne peltipuskurit on Galluissa ihan paperia. Selkeästi liian ohutta kamaa lumisiin maastoihin, erään huumorilehden käyttötestissäkin 890-luvulla) huomattiin tuo ikävä taipumus puskureiden herkkään lommoontumiseen. Ongelmasta pääsee eroon vaihtamalla GTI/dyn4 puskurit ;D.
 
Takaisin
Ylös Bottom