Onkos joku sattunut katsomaan tuon 4G54 Astron -moottorin kampiakselin takastefan mittoja? Katselin kerran Motonetin listoja ja koko 80x96x9 näyttäisi olevan jonkinlainen Mitsun yleiskoko. Sitä on ainakin joissakin Pajeron dieseleissä, Sapporossa, Sigmassa, takaveto-Galantissa, L300:ssa, Delicassa muutamia esimerkkejä mainitakseni. Motonet-koodi on kyseiselle osalle 27-9114.
Mainitun stefan vaihdossa Haynesin opas on kaiketi sillä kannalla, että öljypohja tulisi irrottaa, sahailla muutama lankunpätkä ja hankkia iso vasara ja taltta. Liekö tarpeen - kuvasta päätellen ei lähde kuten Volvon vinokoneista parilla puuruuvilla irtivetoa avustaen irrottamatta taka-asennelmaa? Omakohtaista kokemusta jollakin? Näitä on kyllä yli 40 vuotta sepitelty, mutta mitsukokemus on vielä hankkimatta - välistä vähän outoja rakenteita :-\. Viimeksi tein väkisin ruostuneesta tankista käyttökelpoisen - neljä työpäivää ja hyvin nukutti yöllä. Ilmeisesti samaa sukua kuin Nissanit - itsetuhoutuvaa terästä?
Mainitun stefan vaihdossa Haynesin opas on kaiketi sillä kannalla, että öljypohja tulisi irrottaa, sahailla muutama lankunpätkä ja hankkia iso vasara ja taltta. Liekö tarpeen - kuvasta päätellen ei lähde kuten Volvon vinokoneista parilla puuruuvilla irtivetoa avustaen irrottamatta taka-asennelmaa? Omakohtaista kokemusta jollakin? Näitä on kyllä yli 40 vuotta sepitelty, mutta mitsukokemus on vielä hankkimatta - välistä vähän outoja rakenteita :-\. Viimeksi tein väkisin ruostuneesta tankista käyttökelpoisen - neljä työpäivää ja hyvin nukutti yöllä. Ilmeisesti samaa sukua kuin Nissanit - itsetuhoutuvaa terästä?