Neste Rally Finland 2005

Hepa^

Audi TT Q
Liittynyt
1 Kesäkuu 2004
Sijainti
Jyväskylä
En tiedä onko oikea alue, mutte edellinenkin oli samassa, niin pistin tänne. :)

Eli Nesterallit alkavat lähestyä, muutama päivä enää.
Onko moni menos kattoon ja minne päin, hyviä paikkaehdotuksiakin voi laittaa. :p ;)
Voittajaehdokasta myös kehiin.


Itellä ei vielä reitti ihan selvä, mutta eiköhän se tästä ala selivämään kun kattelee karttoja.
Kyllä Grönholm vie voiton loppuun asti kestävässä tiukassa taistelussa Loebin kanssa. Rovanperä Mitsulla kolmas. 8) :peukku
 
Kyllähän tuonne on tarkoitus lähteä.

Suunnitelma:
Torstai 4.8 Killerin EK
Perjantaina : Lankamaa(ladonmutka), Mökkiperä x 2
Lauantai : Vaheri, Urria, Moksi-Leustu
Sunnuntai : Kuohu x 2

eli onha tuossa taas taipaletta :D

Voittaja: toivottavasti joku muu kuin Loeb! Paasonen 5 sakissa !!

Ja tulihan sitä eilen käytyä jo "harjoittelemassa" NRF varten Pirelli -rallissa  ;D

kuvia tästä
 
Juuh, torstaiyönä ois tarkoitus lähteä ajelemaan jkylää kohti...

Grönholm, Loeb ja poranterä vois olla mun veikkaus
paitsi et pahoin pelkään noitten kahden ekan vaihtavan paikkaa :(
 
Uudestakaupungista lähdetään torstai iltapäivällä klo:18  :peukku Mökki vuokrattu, mökin rannasta ku soutaa n.200m niin ollaan leustun varressa :p että siellä ainakin näkyy, ja tietenkin muuallakin kun kerran pari päivää siellä pyöritään...
 
Enää ei oo ku yks päivä jälellä.

Torstaina tuli käytyä Killerillä.
Perjantaina Lankamaan latomutkassa ja Mökkiperä 1 sekä 2.
Lauantaina eli tänään Ouninpohja itä 1 sekä 2:n kärki tuli katottuu ja sieltä sitten Moksi-Leustu vielä.
Sunnuntaina eli huomenna tarkoitus mennä Kuohuun nyppylän jälkeiseen risteykseen.

Jani T näytti olevan Ounissa? Katoin et nyt on hieno Mitsu ja sit olitte viel siin peräkontilla Mitsun lippikset päässä ni mietin et sähän se kai oot. :D
 
Joo tulipa taas muutama kiiruskatse käytyä ja taas on kävelty vuodeksi eteenpäin ;)

Hepa> Varmaan olin minä joo, (siin oli semmonen vihree Carisma (Faijan) Grandiksen edessä?) Olisit tullu jututtamaan vaan :)
 
Kaikki mitä mainitsin tuli käytyä :)
Väsyttää reissu, mutta kaduta ei tippaakaan !
jotain 1000 kpl digikuvia tuli otettua (sarjakuvana suurin osa) ja seassa muutamia namupalojakin :D

Kuvat tulevat nettiin kunhan pääsen kunnon kaistan ääreen taasen ... nyt loma jatkuu ja lähden reissuun muutamaks päiväks vielä.
 
Kyllä tuli vuoden kävelyt muutamassa päivässä. Hieno viikonloppu oli ja kaverin ottamia kuviakin voin laittaa näkyviin muutaman.

Jani T sanoi
Varmaan olin minä joo, (siin oli semmonen vihree Carisma (Faijan) Grandiksen edessä?) Olisit tullu jututtamaan vaan :)

En huomannu sitä ku sun autos pisti niin silmään. :) Kyllä se varmaan sä olit nimittäin ei monia noita autoja oo.
 
Oltiin Perjantaina kans tossa ladon mutkassa... Harmi ku ei kaatoja tullu :) yks super 1600 ja Ännäläinen mitsu kävi vähän penkkoja kokeilemas mut ei ihmeempiä :p
 
pari kuvaa laitoin modeemilla (ja nopeasti niin en valotusta lisännyt  :( )

http://ralliradio.yle.fi/user/775/track

klikkaa viesti sanan olla olevia sanoja ..esim: garde@mökkiperä

korkealaatuinen sanasta saa kuvan isompana
 
Noni..jotai kuvatuksia saatu nettii

http://mau.ton.tut.fi/~lancer/NRF05

*tiedän..kamera on huono*

sekä muutama kuvasarja on tarkoituksella laitettu kokonaan,vaikka koko auto ei näy *kuskeille lähinnä tarkoituksena*
 
Harri K sanoi
ja uusin tieto !

http://www.nesteralli.com/8661.html

kiitos päättäjät :)

Huh, onneks jäi Jyväskylään. :peukku :peukku
Kerran pilalle menneet rallit Lahessa ois voinu poistaa koko Suomen MM-rallin kalenterista.
 
Takaisin
Ylös Bottom