m.
kylmänä käyntiin laitettuna ei mitään sivuääniä (käy kuin kissa huopatossutehtaalla.. )
mutta kun öljyt lämpiää = notkistuu, niin sitten kuuluu kierrosten mukana (kierrosluku /2 ?...) nakuttava "louskutus" (vrt Talbotin venttiilikoneisto)
stetoskoopilla kuunneltuna paikallistettu aivan kannen etuosaan, kuitenkin lohkon yläpuolelle -> päätelty jotta voisi olla nokka-akselin ensimmäinen laakeri..
onko tuttu ongelma, onko kellään mennyt vastaavasta ?
jos se on se mitä luulen, tuleeko vaihtaa kaikki laakerit ihan vain varalta vai kuuluuko ne vaihtaa kaikki aina kerralla ?
t:eko_mies
kylmänä käyntiin laitettuna ei mitään sivuääniä (käy kuin kissa huopatossutehtaalla.. )
mutta kun öljyt lämpiää = notkistuu, niin sitten kuuluu kierrosten mukana (kierrosluku /2 ?...) nakuttava "louskutus" (vrt Talbotin venttiilikoneisto)
stetoskoopilla kuunneltuna paikallistettu aivan kannen etuosaan, kuitenkin lohkon yläpuolelle -> päätelty jotta voisi olla nokka-akselin ensimmäinen laakeri..
onko tuttu ongelma, onko kellään mennyt vastaavasta ?
jos se on se mitä luulen, tuleeko vaihtaa kaikki laakerit ihan vain varalta vai kuuluuko ne vaihtaa kaikki aina kerralla ?
t:eko_mies