Ohjaustehostin

Sasuli

Galant 2.0GLI -92
Liittynyt
5 Syyskuu 2003
Sijainti
Hämeenkyrö
Minkälaista vikaa ohjaustehostimeen yleensä tulee?
Eilen alkoi tuntumaan siltä kuin auto vetelisi puolelta toiselle suoraan ajettaessa. Raidetangonpäät vaihdettu viime kesänä, samoin iskarit.
Soratiellä tuntui aavistuksen raskaalta kääntää, kuitenki paikallaan kevyehkö/kierrokset nousee tyhjäkäynniltä kun kääntää. Renkaina 205/55 15. (ilmaa on renkaissa)
 
kyllähän raidetangossa olevat venttiilit voivat vuotaa/kulua..

mutta jos vetelee puolelta toiselle etsisin vikaa esim. etutukivarsien puslista, maksaa orginellina 20e/kpl...

ja aurauskulmien säätö on tärkeä... ja paikka missä säädättää ettei käy kuten mulle : sisäreunat siloiseksi,
kun nyrkkipajan asentaja ei osannu käyttää hienoa aatamin aikaista laser mittaria :seina
 
Just kokeilin tuossa työpaikan pihalla heilutella renkaita, apukuskin puolelta puslat loppu... Heiluu pyörä sekä tukivarsi niin maan per..usteellisesti. :seina
Miten voi olla lopussa näillä kilometreillä ;D(kts allekirj)
Saako noi vaihdettua kuinka helposti? Tana kun ei tuota aikaa ole liiemmälti laittaa tätä kehonsiirrintä, pitää varmaan ostaa joku lada väliaikaisesti... ::)
 
eihän sen nyt pittes ihan mahdoton tehtävä olla. takapusla on ainaki ihan yksin kertainen vaihtaa ja se etummainenkaa ei pitäs olla mikään järjettömän hankala. mut etummaine taitaa olla prässattykiinni siihe tukivarteen. et prässi pitäs olla etummaisen vaihtoon. takimmainen on muistaakseni vaan pujotettu siihen tukivarteen lähtee ihan vetämällä puis. jos musitan väärin niin olen pahoillani.
tehostajan kuuluukin nostaa kierroksia kun kääntää rattia. ja tehostin lakkaa tehostamasta kun vauhti nousee tarpeeksi. paikallaan sen pitäs olla köykäsimmillään pyörittää rattia eli tehostuksen suurimmillaan.
 
Takaisin
Ylös Bottom