Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
ST sanoiHarvoin enään mikään säväyttää, mutta nyt oli sellainen näky että oli pakko hieraista silmiäkin, Tampereella tänä aamuna todella siistikuntoinen Starion, onkos klubilaisen?
On siitä ainakin kymmenen vuotta kun viimeksi moisen tien päällä nähnyt..
Mjoo, ruskea juurikin.jubo sanoiOliko väriltään vaaleenruskee/beige? TAKKissa yhellä opiskelijalla oli semmonen, kun siellä itsekin opiskelin huhtikuusta vuosi taaksepäin.
No sitä en huomannut, mutta WB se ei ollut.samitsu sanoiIlmeisesti sitä vanhempaa korimallia...? Niitä on ollut kai noin 1-3 kpl kulta/ruskea/harmaa-tyyppisessä värissä ja sitten punainen huippukuntoinen...
AYE_GTI sanoiJoku on tullut uudella mustalla Lancerilla vastaan
nytten parina päivänä useammankin kerran.
Speedhuntters tarra etulasissa.
sampah446 sanoiMissäs päin?
Mun vanha Legnum, uusi omistaja ilmoittautuu varmaan jos tänne tulee pyöriiMaxx sanoiRenkomäen abc:llä musta legnumi cse-*
Hyvä eka kuva, molemmat Mitsuja vaikkei muutenkaan hirveen yleinen merkki missään kiihdytystapahtumissa ole, onko kirjoittaja joku Mitsubishisti? ;D ;DAYE_GTI sanoihttps://yle.fi/uutiset/3-9644167
Tirse sanoiSunnuntaina iltasella joku astetta kiireisempi kuski, valkoisella galantilla, suhautti 25-tietä hankosesta hyvinkään suuntaan. Mustion kohdalla bongattu.
Jani T sanoiMakeM tais mennä nokan edestä Tullinpuomin Shellin kulmalla tänään alku-illasta? Seistiin ASXllä valoissa
Facelift "CZJ-XX" kenties??? Minun entinen?calle sanoiKukas ajeli valkoisella lengnumilla jossa poppi raikas ;D Tammisaaren S-marketin ohi...
Hart sanoiKetäs kaikkia tuli perjantaina vastaan siinä klo 16.30 molemmin puolin kun ajelin Lappeenrannasta Tampereen suuntaan?
Musta farkku Evo ensimmäisenä (on muuten hemmetin komee laitos farkkuna!).
Ja melkein heti perää toinen punanen IX, vilkuttelitkin valoja vastaantullessa.
:driverjdm
Taisi siellä olla yksi Legnumikin ;DHeffu sanoiKolmen Coltin kimppa bongattu eilen ehtoolla noin klo. 21 Forssassa kohti Helsingin suuntaa 2/10 teiden kohdalla. eukku
Itse just tulin samasta kohtaa rampilta alas 10-tielle.
Basbarduu sanoiKukas on nyt sinisellä Evolla Willassa?
Koitahan houkutella kaveris tännekin.Bisnes^ sanoiKaverin auto kyseessä, eipä oo foorumilaisia.
Piti lähtee kuntoilemaan kun emäntä halus lukurauhan. Samalla koitin ettiä vuotaako mun pakosarja jostain mut eipä se taida vuotaa. Kai se on uskottava että ei tuo turbo vaan herää aikasemmin.Zous sanoiBasbarduun evo kuntosalin pihalla äsken kun menin ohi.