Ongelmia mitsun kanssa.. Voisko joku viisaampi auttaa?

Turrigaani

New Member
Liittynyt
9 Elokuu 2013
Joo elikkä.. Mulla on Mitsubishi lancer GTI -92 ja olin tnä ajoharjottelu radalla... Tämän päivän jälkeen mitsuni virrat ovat alkaneet sammumaan kun vaihdan vaikka kaupunkiajossa kolmoselta kakkoselle.. Ne siis vain käyvät sammuksissa ja kierrokset nollassa,mutta ei kuitenkaan sammu sammu. Maantieajossa ei mtn ongelmaa.. Aikaisemmin tyhjä käynnissä kierrokset heittivät 1000-2000 välillä...

Suuret kiitokset sille joka osaa kertoo mikä v*ttu tuota autoa vaivaa :/
 
Vs: Ongelmia mitsun kanssa.. Voisko joku viisaampi auttaa?

Ecun konkat kannattaisi ehkä vaihtaa ennekuin ecu hajoaa (moottorinohjausboksi siis)
 
Vs: Ongelmia mitsun kanssa.. Voisko joku viisaampi auttaa?

Okeii :) Kiitos.. Haluutko vielä sen verran paljastaa ku ei oo tuo auto ollu vasta ku vajaan kuukauden et missä se mahtas sijaita? :D
 
Vs: Ongelmia mitsun kanssa.. Voisko joku viisaampi auttaa?

Onks tää nyt vanhempaa vai uudempaa koppaa? Uudemmassa se sijaitsee hantin puolen kickpaneelissa (jalkatilassa siis)
 
Vs: Ongelmia mitsun kanssa.. Voisko joku viisaampi auttaa?

Mä voisin kuvitella et vanhempaa.. Kiitoksia!
 
Vs: Ongelmia mitsun kanssa.. Voisko joku viisaampi auttaa?

samas paikas se keltapassivoitu 15x20x3cm boxi on oli sit uudempaa tai vanhempaa korimallia.

ja varoituksena,voi olla sit jo kiire vaihtaa ne konkat sillä seuraavakin startti voi olla viiminen.jos huono tuuri niin palaa reikä piirilevyyn ;)
 
Vs: Ongelmia mitsun kanssa.. Voisko joku viisaampi auttaa?

Voi paska :D Huomasin just et saattaa tosiaanki olla kiire ku sammu auto kokonaan ku pyörähin kylällä.. Ja vaan sillo ku auton vauhti hidastuu ja painan kytkimen pohjaan..
 
Vs: Ongelmia mitsun kanssa.. Voisko joku viisaampi auttaa?

Ota se boksi auki. Eli oikean jalkatilan oikean paneelin takana. Lattiasta noin 40cm ylöspäin. Muista myös takaisinlaittaessa maajohdon kiinnitys.
 
Vs: Ongelmia mitsun kanssa.. Voisko joku viisaampi auttaa?

ja tyhjäkäynti moottorin piuha irti konehuoneesta heti ihan varmuuden vuoksi.viallinen tyhjäkäyntimoottori kun lukemani mukaan rikkoo ecun. ja tuo tyhjäkäynnin seilaus viittaa siihen et jotain vikaa siinä vois olla :)
 
Takaisin
Ylös Bottom