Outlander -10 2.2 Instyle Navi Thule vetokoukun sähköt pimeenä

Outlanderi

New Member
Liittynyt
21 Kesäkuu 2012
Taustaa:
Minulle sattui niin että vetokoukkuni vietiin (irroitettava) heti huollon jälkeen. Huollossa (120000) eivät saaneet ekalla kertaa nollattua huoltoväliä, joten vein auton uudestaan ja nollasivat sen.

Nyt:
Mietin että ennenkuin mekaanista vikaa aletaan etsimään niin voisiko tässä olla kyse jostain ohjelmasta,jossa on jäänyt täppä päälle/pois huollossa, tai esim. sulakkeesta.

En vielä löytänyt sulakerasiaa mutta kysynpä tässä samalla :). Tuossa sulakkeessa on varmaan muutakin samassa, eli mitä kannattaa kokeilla.

Toisinsanoen, mitä minun nyt kannattaisi tehdä. En tosin tiedä menisikö tämä takuuseenkin, autossahan on se 5v / 150 000 mutten tiedä kuuluuko tehdasasennettu Thulen koukku siihen?

Koitin peräkärryä vaimon autoon ja toimi ok kaikki sähköt, eli vika on Outtiksessa. Koitin myös mitata auton käynnissä ollessa rasiaa ja en saanut sieltä mitään arvoja - pimee on kuin talviyö.

Kiitos kommenteista/jeesistä etukäteen.
 
Vs: Outlander -10 2.2 Instyle Navi Thule vetokoukun sähköt pimeenä

Veikkaisin, että vika on vetokoukun releboksissa..
 
Vs: Outlander -10 2.2 Instyle Navi Thule vetokoukun sähköt pimeenä

Moro ja kiitos, relettä en olisi ajatellutkaan.

Tuo rele on varmaan jossain minne aurinko ei paista?...

Onkohan tuo takuunalainen tsekkaus?

Miten tuo sulake, aika vähän google tässä ainakaan auttaa.
 
Vs: Outlander -10 2.2 Instyle Navi Thule vetokoukun sähköt pimeenä

Terve,

löytyikö vika?

Mulla kans sähköt pimeänä koukun pistokkeesta.
Oliko vika releessä vai sulakkeessa?
 
Vs: Outlander -10 2.2 Instyle Navi Thule vetokoukun sähköt pimeenä

Outlanderi sanoi
Moro ja kiitos, relettä en olisi ajatellutkaan.

Tuo rele on varmaan jossain minne aurinko ei paista?...

Onkohan tuo takuunalainen tsekkaus?

Miten tuo sulake, aika vähän google tässä ainakaan auttaa.

Itsellä -07 mallissa releboksi löytyy tavaratilan oikealta puolelta, verhoilun takaa. Saatat hyvällä tuurilla nähdä boksin kun otat oikealta puolelta tavaratilasta luukun auki ja katselet kotelon sisälle. Itsellä boksi on ecs electronics 5C028.

Sulake tai sulakkeet pitäisi löytyä jostain akun vierestä. Tullut vastaan kahta eri versiota. Joko 1 sulake tai 3 sulaketta.
Todennäköisesti ovat jälkiasenteiset, eivätkä ole itse auton sulakeboksissa.

Meikäläisellä kärryssä oli oireena parkki- ja jarruvalojen vilkkuminen, oli ajovalot päällä tai ei. Suuntavilkut toimivat normaalisti.
Boksi on nyt ohitettuna parkki- ja jarruvalojen osalta, koska oli pakko päästä vetämään kärryä ja mistään saanut uutta boksia viikonloppuna.
Tähän tarvitaan 2 kpl normi releitä, sähköpiuhaa, apikoita ja pari tuntia aikaa.
 
Takaisin
Ylös Bottom