Outlander 2.0 -04 takapään ongelmaa

Lash

New Member
Liittynyt
22 Marraskuu 2008
Tervehdys

Nyt on ongelma syntynyt. repsikanpuolen käsijarrun kiinnitys jousen kupit ottaa kiinnit pinnapulttien takusiin. Vaihdoin uudet kiinnikkeet ja samalla jarrukengät vaikka ne eivät täysin loppu olleetkaan mutta aattelin että siinä jumpatessa sais nekin kuntoon. Ajattelin että nuo kiinnitys osat olisivat väsyneet ja venyneet sen verrän tiesuolan ja ajan kuluessa että siitä olisi moinen vika tullut mutta ei. Sama ongelma jatkuu :seina
Ongelma on muutama milli mikä pitäisi saada jousia sisäänpäin ettei ottaisi kiinni mutta minulla ei nyt ainakaan raksuta mikä siinä on että ne pulttien takuset ottaa kiinni.
Muutama viikko takapäähän vaihdettii puslia ja säädettiin renkaan 4 pyörä suuntaimella oikeisiin suuntiin ja pari viikkoa ajellen emäntä sano notta takajarru laahaa. no minä tutkimaan ja ajelemaan että kyllä laahasi ja sitten alkoi rohina minkä takia nostin Outtiksen persauksen pystyyn ja kattelemaan.

Olisiko kenelläkään apua minun ongelmaan? En meinaa keksiä mistä kyseinen ongelma voisi johtua. ???

Kalle
 
Vs: Outlander 2.0 -04 takapään ongelmaa

Kerron vian täälläkin jos jollekkin muullekkin sama tulee vastaan. Ratkaisun sain paikalliselta Mitsuhuollosta.

Pelti mistä jarrukengän paikallaan pitävä tappi tulee läpi voi taipua syystä tai toisesta, tästä johtuu että tappi tulee liian pitkälle ja sitä peltiä voi lyödä/taivuttaa tavalla taikka toisella takaisin oikeaan muotoonsa ja ongelma kaikkoaa.

Ehdin eilen jo korjaamaan vian ja pyöritteleen että tuntu toimivan hienosti. ;D

Voi ku olis itse hokannut saman niin olis saanut auton aikoja sitten ajoon :driver

Kalle
 
Takaisin
Ylös Bottom