Outlander 2.2d vm.2010 vikakoodi p1351

Vs: Outlander 2.2d vm.2010 vikanoodi p1351

Sulla on hehku pimeenä tai niitten ohjauksessa vikaa. Todennäköisesti tuossa koneessa lähtee releeltä omat piuhat jokaiselle hehkulle ja niistä mittailemalla voit päätellä mikä/mitkä hehkut on pimeenä.
Itse hehkut ei maksa paljoa mutta niiden irti saaminen ehjänä voi olla työlästä. Releen vaihto on helppoa kun se on todennäköisesti helpommin käsillä. Jos lähdet vaihtelemaan niitä hehkuja niin ei ole välttämättä huono idea vaihtaa kaikkia kerralla.
 
Vs: Outlander 2.2d vm.2010 vikanoodi p1351

Tänks ;D

Saapi isukki kiikuttaa delttaan tai vastaavaan, en ala näitten nokipannujen kans käsiä sotkemaan...siinä on jo tarpeeksi ku meisseliä talven tankkaa :driver
 
Vs: Outlander 2.2d vm.2010 vikanoodi p1351

Samaa on oma outi näyttänyt vikakoodinlukijalla koko minulla olo ajan. Nätistihän tuo viime talven olosuhteista tärähti neljällä pyörimään joka kerta.
 
Vs: Outlander 2.2d vm.2010 vikanoodi p1351

Mulla kävi alkukesästä sama vikakoodi. Nollasin, eikä oo sen jälkeen palannu. :)
 
Vs: Outlander 2.2d vm.2010 vikanoodi p1351

Nonii... tääläki nollattu monesti.

Kolme hehkua oli paskana, vaihettii kaikki hehkut 30e/kpl
Työt mittaus&vaihto 102e

Ei paha

Menkäähän pojat vaihtaa niitä hehkuja ennen kuin on liian myöhäistä ja katkeaa....
 
Takaisin
Ylös Bottom