Mårå
Pihalla seisoo tuollainen 2014 Outlander, neliveto ja automaatti, 2.2 Diesel. On ilmeisesti se ensimmäinen malli jonka Mitsu on tehnyt omalla tekniikalla ja korilla.
120 tuh huolto tulossa ja kysyin huollon hintaa Deltalta, 1150 eurolla tarjosivat hommaa.
Laitoin viestiä Tallinnaan Silber autoon joka on paikallinen Mitsubishin merkkihuolto ja hinnaksi sain 449 euroa.
Delta väittää että ko. hullossa vaihdetaan moottorin, jakolaatikon, vaihdelaatikon ja perän öljyt sekä ns "Eolys" lisäainepussi mutta mutta...
Silberautossa ilmoittivat että ko. autossa ei ole Eolys järjestelmää ja että jakolaatikon, vaihteiston ja peräöljyt vaihdetaan 80 tuh välein, eli
seuraavan kerran 160 tuh kohdalla.
Onko kellään varmaa tietoa tuosta Eolys järjestelmän olemassaolosta. eli onko vai eikö ole.
Ihan vähän on miten sen nyt sanoisi "kusetettu" olo tuon Deltan hinnan kanssa.
Pihalla seisoo tuollainen 2014 Outlander, neliveto ja automaatti, 2.2 Diesel. On ilmeisesti se ensimmäinen malli jonka Mitsu on tehnyt omalla tekniikalla ja korilla.
120 tuh huolto tulossa ja kysyin huollon hintaa Deltalta, 1150 eurolla tarjosivat hommaa.
Laitoin viestiä Tallinnaan Silber autoon joka on paikallinen Mitsubishin merkkihuolto ja hinnaksi sain 449 euroa.
Delta väittää että ko. hullossa vaihdetaan moottorin, jakolaatikon, vaihdelaatikon ja perän öljyt sekä ns "Eolys" lisäainepussi mutta mutta...
Silberautossa ilmoittivat että ko. autossa ei ole Eolys järjestelmää ja että jakolaatikon, vaihteiston ja peräöljyt vaihdetaan 80 tuh välein, eli
seuraavan kerran 160 tuh kohdalla.
Onko kellään varmaa tietoa tuosta Eolys järjestelmän olemassaolosta. eli onko vai eikö ole.
Ihan vähän on miten sen nyt sanoisi "kusetettu" olo tuon Deltan hinnan kanssa.