Outlander 4WD LOCK

t51j2h

New Member
Liittynyt
26 Huhtikuu 2008
No moro!! Tuli päivitettyä Pajero(Mk1) uuteen Outlanderiin ja tähän mennessä auto on aivan ihanteellinen meikäläisten tarpeisiin (2.4 mivec+cvt). Nyt heräsi kysymys tosta vetotavan valintakytkimestä, jos laitan 4wd lock asentoon niin missä nopeuksissa tippuu/vaihtuu auto 4wd alueelle. Tota cvt laatikkoa ihan pakko hehkuttaa, aivan mahtava, 100km/h kierrokset 2000 koko kierrosrekisterissä käytössä 200-->240 Nm nam nam!! Ja ennenkaikkea laatikko ei todellakaan ole mikään (tiptronic) kun pistää manuaali puolelle, niin kitka sata tai melkein sataprosenttia heti!!! ei mikään kuminauhan venyttely talkoo.

-No Compromise- 8) ;D
 
Vs: Outlander 4WD LOCK

t51j2h sanoi
Nyt heräsi kysymys tosta vetotavan valintakytkimestä, jos laitan 4wd lock asentoon niin missä nopeuksissa tippuu/vaihtuu auto 4wd alueelle.

Joku viisaampi voi korjata jos olen väärässä, mutta omalla Outlanderillani(DI-D) olen ajellut 130+ km/h vahingossa 4WD lukko päällä eikä ole tippunut ainakaan ajotietokoneen näytön perusteella pois päältä.
Kun ostin tuota autoa niin kysyin tuosta lukosta myyjältä. Hän sanoi silloin että ainut asia mistä maahantuoja olisi tähän liittyen antanut ohjeistusta olisi lukon päälle tai pois kytkeminen yli 120 km/h nopeuksissa.
 
Vs: Outlander 4WD LOCK

Mulla on myös sellainen käsitys, että "lock" ei putoa automaattisesti lainkaan pois päältä, vaikka ajaisit kahtasataa. Ei mulla ainakaan putoa.
 
Takaisin
Ylös Bottom