Vein -07 Outlander 2,0 Did:n 80 tkm huoltoon EI merkkiliikkeeseen. Samalla myös jakohihna, vesipumppu ja apulaitehihinojen kirisitinrullat vaihdettiin.
Kun auto oli saatu nippuun se ei käynnistynyt. Epäilivät että polttoainesuodattimen vaihdon jälkeen on jäänyt johonkin ilmaa ja siksi ei käynnisty. Hakivat sitten vikaa pari päivää mm. ohjaamalla polttoainepumppua päälle ja pois ja starttailemalla. Ei käynnistynyt, vikakoodia ei ollut.
Hinattiin sitten merkkihuoltoon jossa lukivat vikakoodeja- mitään ei ensin löytynyt kunnes viiden tunnin jälkeen näytti ajonestoa.
Pyysivät sitten minulta toisen avaimen- käynnistyi heti!
Kysymys kuuluukin nyt: onko nuo tumpelot tuolla Autoasi- liikkeessä voineet tehdä jotakin joka aiheutti koodin katoamisen, vai oliko miulla vaan paska tuuri?
Kun auto oli saatu nippuun se ei käynnistynyt. Epäilivät että polttoainesuodattimen vaihdon jälkeen on jäänyt johonkin ilmaa ja siksi ei käynnisty. Hakivat sitten vikaa pari päivää mm. ohjaamalla polttoainepumppua päälle ja pois ja starttailemalla. Ei käynnistynyt, vikakoodia ei ollut.
Hinattiin sitten merkkihuoltoon jossa lukivat vikakoodeja- mitään ei ensin löytynyt kunnes viiden tunnin jälkeen näytti ajonestoa.
Pyysivät sitten minulta toisen avaimen- käynnistyi heti!
Kysymys kuuluukin nyt: onko nuo tumpelot tuolla Autoasi- liikkeessä voineet tehdä jotakin joka aiheutti koodin katoamisen, vai oliko miulla vaan paska tuuri?