sako
Outlander 2.0
- Liittynyt
- 1 Syyskuu 2004
Käytin Outlanderin vm2003 pakokaasumittauksessa muut arvo oli ok (lambda 0,97, HC 36) mutta CO n.0,667.
Kattelin siinä sivussa kun huoltomies teki testiä, niin kun kierroksia nosti n.4000 niin mittarissa CO näytti 0,38x-0,4xx.
Huoltomies sanoi että käy rikkaalla ja happianturi pitäisi vaihtaa.
Vai pitäisikön vaihtaa ilmaputsari ?
Sitten katsoin Torque ohjelmalla o2x1 ja o2x2 anturin lukemia.
o2 pakosarjan anturi näytti ajaessa 0,3-0,6V ja katti anturi n.0,8V ja melkein kokoajan pysy 0,8-0,9V arvossa.
Pitäisikö tuon katti anturin jännite ajon aikana kokoajan heilua, niin kuin pakosarjan anturi tekee ?
Kattelin siinä sivussa kun huoltomies teki testiä, niin kun kierroksia nosti n.4000 niin mittarissa CO näytti 0,38x-0,4xx.
Huoltomies sanoi että käy rikkaalla ja happianturi pitäisi vaihtaa.
Vai pitäisikön vaihtaa ilmaputsari ?
Sitten katsoin Torque ohjelmalla o2x1 ja o2x2 anturin lukemia.
o2 pakosarjan anturi näytti ajaessa 0,3-0,6V ja katti anturi n.0,8V ja melkein kokoajan pysy 0,8-0,9V arvossa.
Pitäisikö tuon katti anturin jännite ajon aikana kokoajan heilua, niin kuin pakosarjan anturi tekee ?