Tehostimen pumpulta lähtee n. 10 mm paksu letku joka päättyy "ei mihinkään". Lekun päässä on jousiklemmari, joten jossain se on kiinni ollut. Lupaavia reikiä on lohkossa n. 16 mm ja vesiletkussa n. 9 mm mutta nekään eivät "johda mihinkään". Ilmeisesti letkun päässä on ollut jonkinlainen huohotin, ehkä siinä 16 mm reiässä? Haynesin oppaastakaan ei ole apuja, koska jokainen kuva on pirullisesti rajattu ennen letkun loppua ;D. Mitäs siinä oikeasti on?
Toinen askarruttava asia on ilmansuodatin. Näitä näyttäisi olevan kahta mallia (Fram CA4871 ->10/88 ->CA6363), josta toinen on ollut vaaleaksi maalattussa kotelossa (ohuempi?) ja toinen mustaksi maalatussa (= oma kotelo, näyttää paksummalta?). Olisiko huonosti päätelty, että tuo jälkimmäinen sopisisi minulle? Auto on myyty -90 mallisena, mutta en ole vielä "purkakanut" valmistenumeroa, josta kai todellisuus selviäisi tai sitten ei :-\.
Ja lopuksi tältä paikalta ;D: Kaasutinjärjestelmän sain pikakorjauksena käymään lämpimänä hienosti, mutta kylmäkäynnistys (vahatermostaatti) on löytänyt asennon, joka sopii Siperian pakkasiin, eli käy liian rikkaalla - joutuu "polkemaan väkisin" lämmityskäytön ajan 2500 - 3000 r/min. On kyllä kokemusta esim Pierburg 2E2 ja 2B7 -kaasuttimista jotka sain kaikki kuntoon :. Löytyykö osia esim vahatermostaatin korjaukseen - noihin aikaisempiin löytyi eBay / Germany:sta vielä pari - kolme vuotta sitten. Vitsikkäin laite oli Mirafiorin kaasari, josta edellinen omistaja oli riisunut kaiken automaattiryyppyyn liittyvän - piti tehdä kahden ryyppyvaijerin sovellus: kaasuläpän esisäätö ja ryyppyläpän säätö omilla vaijereillaan ;D - toimi hienosti jos osaa.
Ja autohan on: Pajero 2,6 (LO42), moottori 4G54, vm -90? (tunnetaan nimellä Napero ;D).
Toinen askarruttava asia on ilmansuodatin. Näitä näyttäisi olevan kahta mallia (Fram CA4871 ->10/88 ->CA6363), josta toinen on ollut vaaleaksi maalattussa kotelossa (ohuempi?) ja toinen mustaksi maalatussa (= oma kotelo, näyttää paksummalta?). Olisiko huonosti päätelty, että tuo jälkimmäinen sopisisi minulle? Auto on myyty -90 mallisena, mutta en ole vielä "purkakanut" valmistenumeroa, josta kai todellisuus selviäisi tai sitten ei :-\.
Ja lopuksi tältä paikalta ;D: Kaasutinjärjestelmän sain pikakorjauksena käymään lämpimänä hienosti, mutta kylmäkäynnistys (vahatermostaatti) on löytänyt asennon, joka sopii Siperian pakkasiin, eli käy liian rikkaalla - joutuu "polkemaan väkisin" lämmityskäytön ajan 2500 - 3000 r/min. On kyllä kokemusta esim Pierburg 2E2 ja 2B7 -kaasuttimista jotka sain kaikki kuntoon :. Löytyykö osia esim vahatermostaatin korjaukseen - noihin aikaisempiin löytyi eBay / Germany:sta vielä pari - kolme vuotta sitten. Vitsikkäin laite oli Mirafiorin kaasari, josta edellinen omistaja oli riisunut kaiken automaattiryyppyyn liittyvän - piti tehdä kahden ryyppyvaijerin sovellus: kaasuläpän esisäätö ja ryyppyläpän säätö omilla vaijereillaan ;D - toimi hienosti jos osaa.
Ja autohan on: Pajero 2,6 (LO42), moottori 4G54, vm -90? (tunnetaan nimellä Napero ;D).