Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Then follow the learning procedure - warm up the engine, disconnect battery, connect, run on idle for cca 4-5 minutes until he idle goes through the learning cycle
Tdi?? sanoiMissä vois olla vika, herjaa koko ajan p0505 vikakoodia.
Vaihdettu:
Tyhjäkäynti moottori
etunmainen lambda
koneen lämpötila-anturi
Maahantuojalta tullut määräys vaihtaa nuo osat. Voisko vika olla imm:ssä
Tarzi sanoi22500 km määräaikaishuolto, öljyjen vaihdot + vikakoodin P0505 vuoksi sensorin putsaus. Kokonaishinta 181€
Elämä on :
Anakonda sanoiJoo, vanha ketju, mutta tuota P0505 koodia pukkaa täälläkin satunnaisesti. Pitänee mainita siitä huollossa, tosin täytyy kokeilla toi opettaminen ensitöiksi.
Tdi?? sanoiMissä vois olla vika, herjaa koko ajan p0505 vikakoodia.
Vaihdettu:
Tyhjäkäynti moottori
etunmainen lambda
koneen lämpötila-anturi
Maahantuojalta tullut määräys vaihtaa nuo osat. Voisko vika olla imm:ssä
Makeko sanoievoille maistuu parhaiten veepoweri! :driver
ewopower sanoi............Mitä ei tästä käpykylästä saa. Jo vuosi sitten lähetin kyselyn että josko tännekkin mutta ei...Olen huomannut saman että parhaiten toimii ja käy V-bensalla.
Makeko sanoievoille maistuu parhaiten veepoweri! :driver
Peke sanoiKokeile säätää sitä "tyhjäkäyntiruuvia", mulla tuli pari kertaa koodia ja se loppu heti ku puol kierrosta pyöräytti sitä ruuvia vastapäivään.
Anakonda sanoikerrohan ihmeessä missä kyseinen ruuvi on ruuvin pyöräytys ilmeisesti nostaa tyhjäkäyntiä?
[jo sanoiNäissä vehkeissä nyt EI sitten ole tyhjäkäyntiruuvia. Eli kannattaa hetki miettiä ku alkaa sieltä suunnalta jotain pyörittelemään.
Tdi?? sanoiEipä ole yli puoleenvuoteen koodia pukannut, uuden turbon ja downpipe vaihto autto ongelmaan. (onneksi meni takuuseen)
Turbo oli niin p*ska ja päästi öljyä imupuolelle ja sotki anturin koko ajan.
Huoltoon mainitsinkin monta kertaa, että ahtoputkissa reilusti öjyä. Turbo otti varmaankin aikoinaan siipeensä, kun etukatti meni tukkoon ja huollossa ei löydetty vikaa/ei uskottu että mitään vikaa edes olisi turbo oli jo kilometrin ajon jälkeen ihan punainen (sievää ajoa) liekkä tämä hajoittanut ahtimen, siitä sitten alkoin koodi he*v***i.
Mä laitoinkin heittomerkeissä, seokseen se kait vaikuttaa, mutta mulla auttoi ku vain puolikierrosta käänti. Eikä nostanu kyl tyhjäyntiä oikeastaan ollenkaan, se mulle tehtiin sit myöhemmin erikseen ST-motorssilla. Siellä kaasuvaijerin vieres se on...[jo sanoiNäissä vehkeissä nyt EI sitten ole tyhjäkäyntiruuvia. Eli kannattaa hetki miettiä ku alkaa sieltä suunnalta jotain pyörittelemään.
Peke sanoiJoo ja pyöräytä eka vaan ihan puoli kierrosta VASTAPÄIVÄÄN, enempää ei välttämättä tartte.
Temppas sanoiNoniin, alkoihan se itelläkin taas tyhjäkäynti oireilemaan, kiekat seilaa 1000-2000 välillä ja kiihdytyksessä kierrokset pysyy ylhäällä hetken, vaikka kaasu jo päästetty...
Hemmetin rasittava ajaa sillä nyt. Onkohan tyhjäkäyntiventtiili hajalla totaalisesti vai mikä hemmetti. Putsasin sen venttiilin tänään ja samalla kaasuläppää vilkaisin, puhtaalta näytti.
Sitten koitin opettaa uudelleen tyhjäkäynnin, mutta ei tainnut onnistua kun samat oireet vielä.
Vikakoodia se ei ole nyt antanut.
uusis sanoimulla pysyy kanssa kiekat ylhäällä hetken kun kaasua painaa kunnolla ja painaa kytkimen pohjaan..rasittavaa.mutta kun kysyin sitä tyhjäkäyntimoottoria niin hinta oli yli 500e.että siinähän jää kiekat hetkeksi soimaan.vaihdan sitten kun alkaa hirttämään kunnolla
ewopower sanoiOletteko putsanneet tyhjäkäyntivenan ja yrittäneet opettaa tyhjäkäyntiä uudelleen? Minulle ainakin tehosi 10-15 min akunkenkä irti venttiilin putsauksen jälkeen (missä oli ihan olematon karsta) ja sen jälkeen auto käymään ilmastointi päällä tyhjäkäyntiä n. 15 minuuttia. Ajettu ilman vikakoodia kohta 3tkm..
Anakonda sanoiNyt taidan uskaltaa jo kertoa tuloksista kun aikaa jo kulunut kuukauden verran. Eli tyhjäkäynti koodia pomppas alvariinsa. Viimeksi huolto käynnillä "raotettiin" kaasuläppää, eli vedettiin kaasuvaijeria hieman kireämmälle. Tämä kokeilu siis sillä pohjalla että oletettiin tyhjäkäynti moottorin säädön olevan jo tapissa, eli riittämätön. Kun tämä toimenpide tehtiin, muuttui tyhjäkäynti aivan toiseksi. Loppui värinät, nostaa tyhjäkäyntiä huomattavasti reilummin flektin käynnistyessä kuin ennen, ja mikä parasta, p0505 koodia ei enää tule :driver
ewopower sanoiOletteko putsanneet tyhjäkäyntivenan ja yrittäneet opettaa tyhjäkäyntiä uudelleen? Minulle ainakin tehosi 10-15 min akunkenkä irti venttiilin putsauksen jälkeen (missä oli ihan olematon karsta) ja sen jälkeen auto käymään ilmastointi päällä tyhjäkäyntiä n. 15 minuuttia. Ajettu ilman vikakoodia kohta 3tkm..
ErnoS sanoiMissä kohtaa ruuvi tarkkaanottaen sijaitsee?