pajen korotuksesta hieman...

pallero

New Member
Liittynyt
4 Helmikuu 2006
elikkäs mun napero on korotettu riipuilla(n10cm pidemmät kuin alkup.)ja etupäässä kiristetty sauvoja....mutta onko kenelläkään tietoo ja kuvii että kuin tuo puslien laitto onnistuu pajeroon??? ???(siis pitkä malli)ja mitä joutuu ostamaan uutta jotta kyseinen projekti voisi toteutua...(oon kuullut että etujarruputket ja ehkä tankin täyttöletku...)autossa on pokkeri kopiot31" mutta mikään ei riitä ja isompaa kiekkoo haluaa alle....(edellisessä pajessa35" ilman nylonpuslia...) :peukku
 
kai ne mahdolliset ongelmat korin korotuksessa on just noi jarruletkut ja tankin täyttö letku. ittellä riitti kyllä kummatkin (nostoa 70mm), mutta diisseli letkut jäi lyhyeksi.

huomioitavaa on myös ilmanputsarista imusarjalle menevä putki, itsellä murtu nostotyön tohinassa.

jos jäähdyttäjässä on se ilma tunneli jäljellä niin ropelli tulee ottamaan tunnelin laitaan kiinni. itse laskin jäähdytintä.

vaihdekepit jää hankaamaan. itsellä 2 4 pakki ja takaveto ei mennyt päälle. moukari auttaa tähän ongelmaan.

perskeleen kovassahan ne korin pultit varmasti on.
mutta muuten helppo homma. en muista olisikohan pitkässä ollu 10 kohtaa johon tarttee palat. ja pitkät pultit ostettava. olen kuullut että jossai on katsuri valittanut kierretangosta, ei kuulemma riittävän lujaa ainetta, mutta itellä meni kyllä kierretangoilla ilman murheita läpi :driver
 
oisko kuvaa laittaa valmiista projektista ois kiva nähä et mimmoinen siitä tuli ja sais muutenkin alkumakua... :eek:
 
sihen en minä pysty auttamaan... mulla muutenkin on l-200. mut siihen "ongelmalistaan" vielä että korin korotuksen jälkee puskurien ja korin väliin jää typerä rako, siis sen kokoinen mitä koria nostat. puskurit rungossa kiinni.
 
Takaisin
Ylös Bottom