Pajero 2.5TD-88

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Kysymys kuuluu notta mitä moisesta laitteesta sopis pyytää rahaa??? :)

Ajettu 400tkm, väri valkoinen, soitin, karjarauta y.m
Ihan siistin näköinen peli kaikinpuolin!!

Kukas tässä joku aika sit puhui vastaavanlaisen laitteen ostamisesta???

Vastauksia tähän tai pikana! ;)
 
Jani T sanoi
Kysymys kuuluu notta mitä moisesta laitteesta sopis pyytää rahaa??? :)

Sehän tietysti riippuu paljolti siitä, missä kunnossa se on. Kukkiiko ruoste, miten teknisesti, esim. onko tehty kansiremppa, kun noissa yleensä se kansi hajoaa joskus 300 tkm:n tienoilla. Sitten esim. laatikko merkkasi ainakin itsellä paljon kun tuon nykyisen hankin eli onko se laatikko Galantin vai Canterin tekniikkaa. Kuten jahvetti sanoi, niin ton ikäisten pajeroiden hinnat pyörivät siinä 3000 - 5000 euron paikkeilla, riippuen paljolti kunnosta. Tietysti hintaan myös vaikuttaa se, onko kyseessä pitkä Pajero vai pätkä malli.
 
Joo aivan unohtu ihan kertoa että se on pitkä malli :)

Eikä kuki pahemmin,
ja muistaakseni siin on Galantin laatikko, ja kansiremppakin on tehty joten ihan kunnossa oleva peli pitäis olla!?

Se on duunikaverin kiesi ja se vaan arveli sitä hintaa että "josko siitä kaks ja puol tonttua arvais pyytää" ;)

Mä vaan totesin sille et eiköhän siitä nyt kumminkin enempi pitäis saada!? (Kun en oo itse sitä ostamas ;) ;D)
 
Jani T sanoi
Se on duunikaverin kiesi ja se vaan arveli sitä hintaa että "josko siitä kaks ja puol tonttua arvais pyytää" ;)

No kyllä siitä nyt ainakin tuon kehtaa pyytää, itse lisäsi hinta lappuun n. 1000 ekua lisää, ehkä enemmänkin. ;)
 
Takaisin
Ylös Bottom