En löytänyt rengaslaskureista apua.
Ongelmia on kaksi noilla orgiskokosilla.
alla aluvanteet ja 235 / 75 R 15
-nopeusmittari näyttää reilusti liian vähän, todellinen nopeus 80 ja mittari 91 esim.
-moottorin kierrosluku suhteettoman korkea, nelosella ei juurikaan voi ajaa taajama-alueen ulkopuolella.
Vitosvaihteella mittarin mukaan 100 ja kierrokset koneessa 3000
Nelosella mittarin mukaan 80 ja kierrokset koneessa 3000
Isommille pyörille näyttäis olevan kyllä tilaa ja mittarivirhe tuollainen ja rengaslaskureissa vaan sanottiin
että jos tuumakoko kasvaa niin mittari täytyy kalibroida uudelleen, onkohan näissä Pajeroissa sattunut
jokin ihmemoka aikoinaan tuo vannekoon kanssa ?
Eli...saako vai eikö vaihtaa 16 tuumasiin ja mikähän olisi silloin hyvä ja hyväksytty koko
ja meillä on tarve vain maantieajoon kärryjen yms vetoon, ei maasto eikä talviajoa.
Ongelmia on kaksi noilla orgiskokosilla.
alla aluvanteet ja 235 / 75 R 15
-nopeusmittari näyttää reilusti liian vähän, todellinen nopeus 80 ja mittari 91 esim.
-moottorin kierrosluku suhteettoman korkea, nelosella ei juurikaan voi ajaa taajama-alueen ulkopuolella.
Vitosvaihteella mittarin mukaan 100 ja kierrokset koneessa 3000
Nelosella mittarin mukaan 80 ja kierrokset koneessa 3000
Isommille pyörille näyttäis olevan kyllä tilaa ja mittarivirhe tuollainen ja rengaslaskureissa vaan sanottiin
että jos tuumakoko kasvaa niin mittari täytyy kalibroida uudelleen, onkohan näissä Pajeroissa sattunut
jokin ihmemoka aikoinaan tuo vannekoon kanssa ?
Eli...saako vai eikö vaihtaa 16 tuumasiin ja mikähän olisi silloin hyvä ja hyväksytty koko
ja meillä on tarve vain maantieajoon kärryjen yms vetoon, ei maasto eikä talviajoa.