Tjoki
New Member
- Liittynyt
- 21 Toukokuu 2005
MoI!
Nyt on haussa isompaa perhepirssiä, jolla on päästävä mökille myös pahassa kelissä. (lue talvella huonosti aurattua metsäkoneen uraa). Auton täytyy olla myös mukava ajella matka-ajoa. Ja pajeroa olisi mielessä
Onko täällä kellään kokemuksia tuosta uudemmasta pajerosta, 3.2did koneella? Entä tästä ihan uudesta 200hp koneella?
Jos sitten on kokemuksia, niin tässä kysymyksiä:
Minkä kokoiset renkaat tossa mahtuu pyörimään alla, ja saa rekisteriin ilman muutoskatsastuksia ym?
Saako tuohon esim. 20mm korostussarjaaa helposti jostain, asentaako joku sellaisia suomesta? Ilm. Esim. Arctic trucks tekee vaan Landcruiseria ja hinnat aika pilvissä muutenkin
Onko tämän pajeron luistonesto sellainen, joka vie eteenpäin ristiriipunnasta tai OIKEASTI auttaa maastossa? (niinkuin esim. uuden landcruiserin jarruihin perustuva luistonesto sen verran "jyty", että todella lähtee rullilta yhdellä pitävällä pyörällä ilmaan yhtäkään tasauspyörästön lukkoa). Tiedän, että pajerossa on keski ja takalukko, niinkuin pitääkin, mutta jos ollaan paikassa jossa yksi pyölä vaan pitää niin ollaanko kiinni? Mitsun sivuilta saa sellaisen käsityksen, että pajerossakin olisi jarruilla toimiva luistonesto, joka osaisi jarruttaa oikeasti sutivia pyöriä ja siirtää voimaa sille yhdelle pitävälle? Mutta tästä tarvitaan nyt ihan käytönnön kokemuksia, automyyjät ei tajua näistä hommista yhtään mitään. Niitten mielestä noi ykspyörävetoset citymaasturitkin vetää neljällä joka tilanteessa.. ja koeajolenkillä ei kamalan pahaan paikkaan viitti paheroa runtata ettei tarvi tulla hinurilla takasin autoliikkeelle. hoh
Sitten, onko tyyppivioista tietoa?
Onko joku teettänyt äänieristettä tälläseen? Aika meluisa on muutaman koeajon perusteella
Ja muitakin kokemuksia saa heittää, jos vaan sellaisia löytyy
Nyt on haussa isompaa perhepirssiä, jolla on päästävä mökille myös pahassa kelissä. (lue talvella huonosti aurattua metsäkoneen uraa). Auton täytyy olla myös mukava ajella matka-ajoa. Ja pajeroa olisi mielessä
Onko täällä kellään kokemuksia tuosta uudemmasta pajerosta, 3.2did koneella? Entä tästä ihan uudesta 200hp koneella?
Jos sitten on kokemuksia, niin tässä kysymyksiä:
Minkä kokoiset renkaat tossa mahtuu pyörimään alla, ja saa rekisteriin ilman muutoskatsastuksia ym?
Saako tuohon esim. 20mm korostussarjaaa helposti jostain, asentaako joku sellaisia suomesta? Ilm. Esim. Arctic trucks tekee vaan Landcruiseria ja hinnat aika pilvissä muutenkin
Onko tämän pajeron luistonesto sellainen, joka vie eteenpäin ristiriipunnasta tai OIKEASTI auttaa maastossa? (niinkuin esim. uuden landcruiserin jarruihin perustuva luistonesto sen verran "jyty", että todella lähtee rullilta yhdellä pitävällä pyörällä ilmaan yhtäkään tasauspyörästön lukkoa). Tiedän, että pajerossa on keski ja takalukko, niinkuin pitääkin, mutta jos ollaan paikassa jossa yksi pyölä vaan pitää niin ollaanko kiinni? Mitsun sivuilta saa sellaisen käsityksen, että pajerossakin olisi jarruilla toimiva luistonesto, joka osaisi jarruttaa oikeasti sutivia pyöriä ja siirtää voimaa sille yhdelle pitävälle? Mutta tästä tarvitaan nyt ihan käytönnön kokemuksia, automyyjät ei tajua näistä hommista yhtään mitään. Niitten mielestä noi ykspyörävetoset citymaasturitkin vetää neljällä joka tilanteessa.. ja koeajolenkillä ei kamalan pahaan paikkaan viitti paheroa runtata ettei tarvi tulla hinurilla takasin autoliikkeelle. hoh
Sitten, onko tyyppivioista tietoa?
Onko joku teettänyt äänieristettä tälläseen? Aika meluisa on muutaman koeajon perusteella
Ja muitakin kokemuksia saa heittää, jos vaan sellaisia löytyy