Nyt alkaa mennä usko tuohon kamppeeseen. Eli otsikon mukainen perus Pajero kyseessä.
Kuukausi sitten sytytti luistoneston valot ja meni limppiin ja vikakoodina P0107 eli karkeasti mapin alhainen jännite. Ei mitään, mappi vaihtoon ja kuukauden pelasi. Sitten sama homma. Imusarja putsaukseen ja vikakoodit säilyi. Uusi mappi taasen ja sillä päästiin taas 200km. Tänään taas samat valot taulussa ja nilkuttaen kotiin, mutta vikakoodina P0108 eli mapin jännite liian suuri. ?
Mitähän nyt, enää ei kehtaisi yli satkua laittaa montaa kertaa tuohon mappiin. Onko näissä ollut jotain kohtia, jossa esim. johtosarja on päässyt hankautumaan puhki johonkin? ECU-vika?
Kuukausi sitten sytytti luistoneston valot ja meni limppiin ja vikakoodina P0107 eli karkeasti mapin alhainen jännite. Ei mitään, mappi vaihtoon ja kuukauden pelasi. Sitten sama homma. Imusarja putsaukseen ja vikakoodit säilyi. Uusi mappi taasen ja sillä päästiin taas 200km. Tänään taas samat valot taulussa ja nilkuttaen kotiin, mutta vikakoodina P0108 eli mapin jännite liian suuri. ?
Mitähän nyt, enää ei kehtaisi yli satkua laittaa montaa kertaa tuohon mappiin. Onko näissä ollut jotain kohtia, jossa esim. johtosarja on päässyt hankautumaan puhki johonkin? ECU-vika?