pajero käy kolmella....

pallero

New Member
Liittynyt
4 Helmikuu 2006
mulla on pajessa vikana että se käy tyhjäkäyntiä kolmella mutta heti kun koskee kaasuun niin alkaa käymään kaikilla ,vika esiintyy myös ajon aikana kun kone on kylmä onko mulla suuttimissa vikaa vai onko kansi sökö??? auto ei syö vettä ja öljyäkin menee vain se minkä tommoinen 500tuhatta ajettu auto yleensä vie.mut kertokaa viisaammat jos jollain on ollut samoja vaivoja tai osaa muuten neuvoa mistä vikaa kannattais alkaa ettiskelemään ???
ja auto ei vuoda mistään mitään nesteitä...mikäli tämä tieto auttoi asiaan...eli paikat on kuivana.
 
Itsellä 521 tkm ajettu 2.5 tdic GLS paje ja samaa vikaa ollut koneessa pitkään. Kone on toisesta autosta ja sillä on ajettu jo reiliut 300 tkm. Kansi laitettu ainakin kerran ja sillä ei ollut tuohon käyntiongelmaan mitään vaikutusta. Itse epäilen vian olevan syöttöpumpussa, koska melkein kaikki muu on jo kokeiltu. Joskus kone ravistaa oikeen kunnolla ja kun nostaa hiukan kierroksia niin heti asettuu. Olen koittanut lisätä kaksitahtiöljyä aikas reilusti ja sillä oli vaikutusta käyntiin. Myös tankkauspaikka on vaikuttanut, eli minkälaista löpöä on sattunut saamaan. Konehan on jo väljä ikäloppu ja siksi nirso siitä mitä sille antaa. Mulla olis yks tuore syöttöpumppu uudemmasta ic koneesta, kun vaan sais aikaseks kokeilla sillä. Meinasin jo kerran irrottaa, mutta ei ollut sopivaa ulosvetäjää kädenulottuvilla....
 
ja ilmottautukoon heti ken viasta enemmän tietää...kerro heti ku saat selkoo siihen vikaan et onko pumppu vai suuttimet tai niitten kärjet.
 
Kannen mukana tuli uudet suuttimet, hehkut ja vika senkuin jatkui, eli pumpun väljyyttä veikkaan minun tapauksessa tai mikä mukavempaa jonkun sylinterin väljyyttä , kun puristuksia ei ole tullut mitattua. Selvinnee, kunhan saan pumpun vaihdettua eli joskus kesällä, jos ei mene koko motti vaihtoon
 
mullaki tuntuu että kylmänä kävis kolmella, pätkii pätkii... mutta itsellä vetelee seisotuksen aikana ilmaa suodattimelta... mutta kun saa käyntii ja pari kertaa polkaistua kierrosta rupeaa käymään paremmin... tietty jos pitempään seisottais nii varmaa pätkis pitempään...
 
Ootko kattonu venakopan sisälle?

Itellä oli lentänyt kolmos pytyn pakokeinusta pieni laakerirulla huitsin helvettiin.

Kävi kolmella ja täristi kohtuudella ;D ;D ;D
 
tällä hetkellä ei käy ollenkaan kun leipo alakerta kiinni ja kampiakselista lähtien kaikki uutta...tässä muutama kuva projektin etenemisestä....
 
Takaisin
Ylös Bottom