pajero tais hajota...

pallero

New Member
Liittynyt
4 Helmikuu 2006
juu olin tulossa kaupasta kotiin niin ensiksi turbo alkoi vinkua mutta se loppui hetken kulttua ja ajo jatkui normaalisti katoin kyllä pellinalle mutta mitään ei näkynyt päällisin puolin ja matka jatkui...puolikilsaa ennen pihaa se vihellys alkoi taas ja ajoin vaan pihaan ja auto keitti vaikka lämmöt oli "normaalilla"ja sitten se sammui eikä lähtenyt enään käyntiin....taitaa mennä seuraavat päivät tallissa ja saa unohtaa ens viikonlooppuna nokialla olevat ajopäivä tapahtumat.... :seina
 
Vilkuilitko Öljynpainemittaria..? kuulostas siltä että joko ollu öljyt hieman vähissä tai sitten pumppu vedelly viimeisiään..
 
tuntuu niin hullulta mutta.. :-[.vaikka olin just laittanu öljyä niin SIELLÄ EI OLLUT YHTÄÄN ÖLJYÄ!!! ???vaan ihan kuiva kaadoin lisää ja paineet nousi ja auto kävi ok.elikkä se kun kirjoitin että ei lähtenyt enään käyntiin niin johtui varmaan siitä että ei ollut öjyä ja kuumat metalliosat oli "lämpöleikannu" kiinni...mut ONNEKSI ei tullutkaan isompaa remppaa....kerrankin. :D :D :D
ja täällä nokialla jatketaan sittenkin offailua viikonloppuna :driver
 
Ei voi 6.5 litraa öljyä kovin nopeasti kadota? Täytyy sille joku syy löytyä. Ikävä kaataa kylmää vettä niskaan, mutta jos sillä on öljyittä ajeltu, niin ainakin turbo on ottanut itseensä, samoin muut laakeripinnat..
 
Vasta sippas alipainepumppu pajesta ja pukkas öljyt aika liukkaasti pihalle. Ei päässyt kun vajaan 5 kilsaa ja alko valo vilkkua ja eikun peli seis. Oli muuten aikas siisti homma vaihtaa laturi. huh huh
 
juu...vika löytyi... :Dliukulaakerit ihan morjes...mutta pieni kysymys kun kampiakselissa on pienehköjä uria niin voiko kotikonstein hioa vai tarviiko vaihtaa koko kampiakseli,että viasta päästään eroon vai voiko laittaa vaan uusilla laakereilla ja olla välittämättä koko urista mitä kampiakselissa on ???
 
inhottavaa olla oikeassa tällaisessa jutussa.

Eipä sitä kampuraa oikein kotikonstein voi hioa. Koneistamon homma.

Keksitkö muuten mihin ne öljyt hävisivät? Joku syyhän niiden katoamiseen täytyy olla?
 
TAISIN KEKSIÄ... TAISIVAT KARATA PAKOPUTKESTA ULOS KUN TÄLLÄHETKELLÄ KONE ON AUKI JOKAPAIKASTA VÄHÄN ÖLJYN TAKIA...JA EI AINAKAAN TULLUT VIELÄ NIITÄ ÖLJYJÄ VASTAAN VAIKKA OON KOKO KONEEN PURKANU...PAKOPUTKEEN EN OLE VIELÄ KURKANNUT JOSPA NE PAKENIVAT SINNE PIILOON KUUMAA KONETTA.... ;D ;D ;D ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom