Pajero V6 3.5 GDI jurina moottorin seutuvilta

Vs: Pajero V6 3.5 GDI jurina moottorin seutuvilta

Joko vika löytyi?

Onkohan tuulettimen flektin laakerinapa vaihdettu jakopäärempan yhteydessä? Niitä on näköjään liikkeellä useammalla erikokoisella pilottiakselilla, ainakin tarvikkeena. Pienempi akseli ei keskitä tuulettajan siipeä kunnolla, jolloin se jää epätasapainoon. Jurisee ohjaamoon juurikin kierroksilla 2000rpm ja 4000rpm, jälkimmäisellä reilusti pahemmin. Ulkoapäin kuunnellessa ei kuule mitään.

Helppo ja halpa testata poistamalla remmit tai flekti.
 
Vs: Pajero V6 3.5 GDI jurina moottorin seutuvilta

Mizushima sanoi
Joko vika löytyi?

Onkohan tuulettimen flektin laakerinapa vaihdettu jakopäärempan yhteydessä? Niitä on näköjään liikkeellä useammalla erikokoisella pilottiakselilla, ainakin tarvikkeena. Pienempi akseli ei keskitä tuulettajan siipeä kunnolla, jolloin se jää epätasapainoon. Jurisee ohjaamoon juurikin kierroksilla 2000rpm ja 4000rpm, jälkimmäisellä reilusti pahemmin. Ulkoapäin kuunnellessa ei kuule mitään.

Helppo ja halpa testata poistamalla remmit tai flekti.

Tuossa se tuli todettua jo muutama viesti taaksepäin. Tukikumien vaihto vaimensi värinöitä niin paljon, että enempiä toimenpiteitä ei katsottu tarpeelliseksi. Täytyy kokeilla taas kun seuraavan kerran tulee anoppilassa käytyä.
 
Takaisin
Ylös Bottom