Pajerolla offroadia?

P

PeteQ

Guest
Tunnustaako kukaan ajavansa pajerolla offroadia eli safareita tai muita pyrähdyksiä?

Ootteko tehny mitä modauksia (korotuksia, isompia renkaita, lukkoja periin ym. ym.)?
 
tervetuloa klubiin ei taida olla vielä yhtään sellasta kaveria tässä lkubissa mun tietääkseen mut ehkä joskus on ;D
 
Tunnustan olleeni yhden pätkä-pajeron kyydissä,
Se oli tavallaan katukilpuri: kaaret ja kupit sisällä
Korotettu, ISOT fillarit , valoa joka suuntaan ku joulukuuses :eek: ;D , ilmalukot y.m. y.m.

Ihan mielenkiintoista hommaa, mut en ehkä viitsis itse ruveta duunaileen :)
Mä ajan mieluummin persaus asfaltilla ;D ;D ;D
 
tervetuloa klubiin ei taida olla vielä yhtään sellasta kaveria tässä lkubissa mun tietääkseen mut ehkä joskus on ;D

Kiitos kiitos :) Toivottavasti joku intoutuu vielä keskustelemaan tästäkin aiheesta.

Ameriikan pojilla on kyllä ihan hyvä montero/raider foorumi tuolla atlantin takana mutta olis kiva jutustella ihan äidinkielellä :D
 
Ei taida olla kuin yksi Pajero kerhossa, vielä.

Jostain off-road foorumilta lueskelin, että Pajero ei taida niissä piireissä olla mitenkään arvostettu peli, ei kuulemma mahdu tarpeeksi isoja pyöriä, ei voi korottaa tarpeeksi, ei saa lukkoja, jne, jne.....
 
En tiedä sit mut oltiin just tolla kaverin Pajerolla kiertämäs yhdetkin safarit missä oli mukana ihan täysverisiä kilpatoyotia y.m. ja Pajero oli ainoa joka pääsi jokaiseen paikkaan mihin "etuautona" menny Unimogikin(Portaali-akselit y.m y.m. herkut) meni :)
(ok myönnetään  8) yksi suo jäi kokeilematta ja hyvä ettei menty, Unimoggikin uppos kaulaansa myöten sinne p**kaan ;) ;))

Kyllä pajeron saa korotettua ja renkaatkin saa alle ja lukkojakin löytyy!!! KUN osaa rakentaa oikein  ;D ;D
 
niinpä, sitähän mä vähän arvelinkin. Sanoin vaan mitä mieltä ne oli siellä foorumilla.

Aina on kato niitä, jotka ajattelee, että jos auto on hyvä ajaa maantielläkin, niin se EI VOI OLLA hyvä maastossa ;)
 
niin niko ne ajattelijat ovat lukeneet liikaa näistä city-maastureista ;D
 
;D Aivan oikein!!

Ja veikkaan et jollain pitkällä vakio pajerollakin kuskin rajat tulee melkein ennemmin vastaan ku auton!

Varsinkin näillä suurilla OffroadCRVHRV kuljettajilla ;D ;D
Ku luulevat mökkipolkuja ajellessaan et "nyt ollaan jätkät niin mettäs ettei tänne vakioautolla ole mitään asiaa!!!" ;D ;D ;D

Se täytyy myös kertoa et jos se on hyvä ajaa maastossa niin se ei silloin ole kovin häävi kyllä maantiellä ;)

Mut täytyy kyl sanoa et on se h****tin hurjaa hommaa ku välillä katsotaan maahan, välillä taivaalle ja välillä tutkitaan mustikankasvua sivulasista...
Kyllä siinä rupes ainakin mulla loppumaan välillä usko ;D ;D

Rehellisenä miehenä täytyy myöntää että kävin minäkin sitä pikkupajeroa kokeilemassa!! Ajoin sellaseen ojaan josta pääsis varmaan Carismallakin yli ;D ja vielä mietin että meneeköhän se siitä pelkällä takavedolla ::) ;D ;D
Puolustukses täytyy sanoa etten ollu vielä käyny maastossa sen kanssa ;)
 
Ei taida olla kuin yksi Pajero kerhossa, vielä.

Jostain off-road foorumilta lueskelin, että Pajero ei taida niissä piireissä olla mitenkään arvostettu peli, ei kuulemma mahdu tarpeeksi isoja pyöriä, ei voi korottaa tarpeeksi, ei saa lukkoja, jne, jne.....

Juu, ei näitä oikein vakavina maastoautoina pidetä... Mutta kyllä näitäkin tosiaan rakennettua saa jos intoa riittää.

Omani on ihan vakiokunnossa valitettavasti ja senpä vuoksi oliskin kiva tietää onko joku esim. saanu värkättyä tdic:n takaperään lukon. ARBilta kun vastasivat kyselyyn että turbodieselintercooleriin ei ilmalukkoja heidän mallistossa ole :( ja etuperän lukkoja eivät kuulemma valmista ollenkaan pajeroihin.
 
tervetuloa vaan joukkoon tummaan!

voin sanoa että kyllä ihan vakio pajerollakin saa aivan tarpeeksi rypeä ja kun kantapään kautta oppii niin pärjää.... ;D

juuri viime viikon loppuna olin nokallani laskuojassa niin että vesi meni nokkapellin yli ja koko ajan odotin että koska hörppää vettä kiduksiinsa.....

kuitenkin selvittiin siitä ku vähä järkeili

mutta melkei tarvi housut käydä vaihtamas ;D ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom