Pajeron automaattilaatikko

ppi

New Member
Liittynyt
23 Marraskuu 2004
Onko -89 mallisissa bensa ja dieseli pajeroissa sama automaattilaatikko, kuinkas automaatin turbiini ?
 
ppi sanoi
Onko -89 mallisissa bensa ja dieseli pajeroissa sama automaattilaatikko, kuinkas automaatin turbiini ?

Sisuskalut pitäis olla samat, turbiinin koppa ts. kotelo on erilainen johtuen siitä, että dieselissä startti kuskin puolella ja bensa vehkeessä apparin puolella. Vaihdelaatikon tyyppi on ainakin mulla se KM148 (muistikuva) ja ostamani varaosalaatikko samoin , mutta se startinkiinnitys on eri
 
Mun laatikko on KM148(diesel), siinä bensassa on ilmeisesti vaan sitten ns.kytkinkoppa erilainen. Onko sulla tietoa onko ns.vauhtipyörässä/turbiinissa eroa ? Saako kysyä minkä takia varaosalaatikon hommasit ?
 
ppi sanoi
Mun laatikko on KM148(diesel), siinä bensassa on ilmeisesti vaan sitten ns.kytkinkoppa erilainen. Onko sulla tietoa onko ns.vauhtipyörässä/turbiinissa eroa ? Saako kysyä minkä takia varaosalaatikon hommasit ?
Mulla on se käynnistyskehä ihan finaalissa, eihän tossa varaosalaatikossakaan se ihan priimakunnossa ole mutta hitsaamalla pariin hampaaseen lisää ainetta ja viilaamalla siitä saa kai ihan kelvollisen. Tuo varaosalaatikko on pakkivikainen, eli ei mene pakki päälle (asiaa ei ole edellisen omistajan toimesta tutkittu sen enempää) Turbiini on mulla varaston pöydällä, voi tutkiskella näkyykö siinä mitään osanumeroa.
 
Takaisin
Ylös Bottom