pajeron korin kiinnikkeistä...

pallero

New Member
Liittynyt
4 Helmikuu 2006
eli pitäisi omaa pajeroa nostaa rungolta ylös ja laittaa palikkaa väliin mutta kuinka ne alkuperäiset pultit saa pois reijistä kun tuntuu että on pultin kannat piilotettu aikas hyvin ja mitä pultteja olette käyttäneet tilalla kun tarvii olla pirun pitkät ja mistä semmoisia löytää???sinne tuskin käy kierretanko kun lujuus on vähän heikkoa tangossa...
ja tarviiko kuinkapaljon purkaa jotta pultteihin pääsee käsiksi?
 
Vs: pajeron korin kiinnikkeistä...

Niin ja kuinka paljon ootte korottaneet? Itellä on tarkotus semmonen maltillinen muutaman sentin korotus tossa kesällä väkertää. Jostain joskus luin, että ne pultit lähtee suht helposti ::)

ni tosiaan niitä pultin pituuksia ja paksuuksia jos voisia laittaa, ni helpottais muitaki ;)

Ite laitan haponkestävät pultit, ja tarpeeks tiivistä matskuu, ni ei ainakaan siitä tuu sanomista. Onko korikiinnikkeet kaikki samankokosia? Ts. onko niissä kaikissa samankokoset kumit ja systeemit vai häh? tarkotan siis että jos tekee samankokosesta nylon-tangosta ne palat joka kohtaan ni jääkö jonnekki kauheita rakoja niitten ympärille vai mitähäh?

@pallero: Oliks sulla Gen1 vai 2?
 
Vs: pajeron korin kiinnikkeistä...

ööö... en oikee tajua ongelmaa, eikös se kun ottaa mutterin auki ja näyttää vasaraa altapäi, niin nouse jostai ylöspäi... nii vai ilmeisesti se pultti pyörii mukana. yhdet pultit on ainakin eturenkaan edessä, toiset kuskin/apparin jalojen alla ja yhdet kuskin penkkien takana. taka osasta en tiedä, ku ittellä lava siinä kohtaa. nii ja ei tartte purkaa noista ainakaa mitää, nostaa vaa lattia mattoja.
ja mitenköhän se oli, oliskoha pitkässä ollu 12 kohtaa ja pätkässä 10 josta kori on kiinni. ja joo jos tarkka katsuri niin kierretanko ei kelpaa. ja ainakain täältäpäi löytyy iha halpatavara kaupoista pitkiä pultteja.
 
Vs: pajeron korin kiinnikkeistä...

neppille:sori jäi mainitsematta että se on 1-koppainen 8)
 
Takaisin
Ylös Bottom