- Liittynyt
- 5 Tammikuu 2003
- Sijainti
- Lahti
tätä jo hieman sivuuttiinkin toisessa threadissa, mutta selvyyden vuoksi kysyn tässä:
mistä vuodesta ja/tai mallista alkaen sitä ns. Canterin lootaa rupeaa Pajeroista löytymään? Onko olemassa jotain helppoa tunnistukonstia, josta "Canter" laatikon tunnistaa (vaihdekaavio? kepit erilaiset/ eri paikassa tms?)
Toinen kyssäri koskee cooleria: jos asentaa coolerin jälkikäteen TD Pajeroon, onko se sittenkään vastaava laite kuin alkuperäinen Td-ic? Eli eroaako td-ic jotenkin ratkaisevalla tavalla muuten koneeltaan ilman cooleria olevasta (esim. onko pumppu erilainen?)
Nimim. "saksan seisoja vaihtoon kohta" (jäin nurmikolle kiinni trailerin kanssa jo ennen ensilumia -viimeisen kerran )
mistä vuodesta ja/tai mallista alkaen sitä ns. Canterin lootaa rupeaa Pajeroista löytymään? Onko olemassa jotain helppoa tunnistukonstia, josta "Canter" laatikon tunnistaa (vaihdekaavio? kepit erilaiset/ eri paikassa tms?)
Toinen kyssäri koskee cooleria: jos asentaa coolerin jälkikäteen TD Pajeroon, onko se sittenkään vastaava laite kuin alkuperäinen Td-ic? Eli eroaako td-ic jotenkin ratkaisevalla tavalla muuten koneeltaan ilman cooleria olevasta (esim. onko pumppu erilainen?)
Nimim. "saksan seisoja vaihtoon kohta" (jäin nurmikolle kiinni trailerin kanssa jo ennen ensilumia -viimeisen kerran )