pajeron levikkeet

J

JSa

Guest
onko kellään `88 pajeroon (pitkä) lokasuojiin levikkeitä tai tietoa mistä saisi?
 
tiukassa tuntuu olevan levikkeet, oon ite metsästänyt niitä kolmekuukautta eikä oo tullu täyttäsarjaa vastaan, jos joku tietää mistä niitä saa niin ilmotelkaa ihmeessä.
 
Itse löysin sellaisen kun www.offivaruste.com siel on pajeroo 80 mm levittävät levikkeet "vain" 305e... :eek:
Ja joku yleismalli 160e... mistä en tiedä käykö pajeroon.
 
Jos tee-se-itse taitoa löytyy, niin tehkää kumista sellaiset kuin esim. minulla on levikkeet: http://www.petrisimolin.net/gallery/data/images/Hammer__-LaplandTrophy2005_ 021.jpg Ei ole hankala tehdä, popniiteillä pulttaa kiinni lokasuojiin. Kestävät nojailua esim. puihin paljon paremmin kuin muoviset lokasuojan levikkeet ja ainakin omasta mielestä ovat vieläpä varsin hyvän näköiset vaikka itse sanonkin. ;D Tietysti jos vaan maantiellä ajaa, niin kyllähän ne muovisetkin kestävät, mutta maastossa tahtovat rikkoontua ajan myötä. Lisäksi noissa kumisissa levikkeissä on hyvänä puolena se että ne erittäin edulliset varsinkin itse tehtynä verrattuna esim. offivarusteen tai muihin kaupallisiin tuotteisiin verrattuna. :peukku
 
JSa sanoi
Itse löysin sellaisen kun www.offivaruste.com siel on pajeroo 80 mm levittävät levikkeet "vain" 305e... :eek:
Ja joku yleismalli 160e... mistä en tiedä käykö pajeroon.

Soita offivarusteeseen koopeelle, neuvoo varmasti vaikket vielä niitä levikkeitä ostaisikaan kun kerrot tilanteen. Samalla selviää tuon yleismallin soveltuvuus pajeroon. :peukku
 
Ootko Hammer itse nakertannu noi levikkeet???... Jos oot nii paljo sul olis kustannusarvio jos teetäisin samanlaiset sulla??
 
JSa sanoi
Ootko Hammer itse nakertannu noi levikkeet???... Jos oot nii paljo sul olis kustannusarvio jos teetäisin samanlaiset sulla??

No nuo kyllä tulivat auton mukana. Mutta kaveri teki justiin läjäänsä samanlaiset levikkeet. Voin kysäistä siltä jahka näen sitä seuraavan kerran kustannusarviota.
 
Nyt ei enää tarvi levikkeitä haeskella... Kävi niin hyvä zägä että sain levikkeet ns. pilkkahintaan 35 euroa  :peukku Oli jollaa jäänny kuleksimaa nurkkii ja sain ostettuu ne pois kuleksimasta. Kyllä toi japeroo kivasti lisää näköö, eikä paista kukkaset kaarista  :). Kiitos kuitenkin kaikille neuvoista.
 
Takaisin
Ylös Bottom