Pajeron taka-akselin pitkittäistukivarren etupuslat

Vs: Pajeron taka-akselin pitkittäistukivarren etupuslat

No jos joltakin purkaamolta sattuu löytymään tai sitten täällä myydään osia palstalta. Voi myös jättää ilmoituksen ostetaan palstalle. Suosittelen kuitenkin uusia.
 
Vs: Pajeron taka-akselin pitkittäistukivarren etupuslat

Mistä näitä puslia voisin ostaa kun ei ad-autokorjaamo saa niitä hommattua?
 
Vs: Pajeron taka-akselin pitkittäistukivarren etupuslat

Maksaako vaivaa alkaa käytettynä puslia ostamaan, kun timanttitiskillä omaan pajeroon syksyllä vastaavat puslat maksoivat jotain 10 eur/kpl. Minusta on väärä säästökohde alkaa puslia käytettynä ostamaan kun kuluvaa tavaraa nekin ovat. :p
 
Vs: Pajeron taka-akselin pitkittäistukivarren etupuslat

raskaankaluston iskunvaimentimen kumit on siihen hirrrrveen hyviä... makso jotai euron kappale koivusella... ja siis nimenomaan tappi mallin iskunvaimentajan... scania linja-autoissa ainaki on...
 
Vs: Pajeron taka-akselin pitkittäistukivarren etupuslat

Kaupasta siis ehdottomasti ostan, mutta mistä kaupasta Jyväskylästä?
 
Vs: Pajeron taka-akselin pitkittäistukivarren etupuslat

http://www.mitsubishi.fi/dealerlocators.aspx
 
Vs: Pajeron taka-akselin pitkittäistukivarren etupuslat

http://www.trailcon.fi/myymalat/jyvaskyla_trailcon_oy/
 
Vs: Pajeron taka-akselin pitkittäistukivarren etupuslat

Kiitos avusta! enköhän minä nyt saa uudet puslat hommattua.
 
Vs: Pajeron taka-akselin pitkittäistukivarren etupuslat

Jyväskylässä paras paikka on Cros4wd. Itse kävin sieltä nuo uretaanipuslina hakemassa, eikä olleet kalliit.

Ostin itseasiassa kaksi sarjaa, vanhaan ja uuteen koppaan käyvät, joista valkkasin sitten mieleisen yhdistelmän. Vanhanmalliset(gen1) ohjautuvat rungon reiästä ja uudenmalliset niillä runkoonhitsatuilla peltilirpakkeilla, jotka oli mulla pääosin häipyneet kilometrien varrelle... ::)

Jos vastaava sekasarja kiinnostaa, niin mulla on sellainen tallissa. :peukku Hintaa 15€, tai sopiva tarjous..
 
Takaisin
Ylös Bottom