P
PajeroV6
Guest
Taisin löytää hyvän palstan. Tervehdys kaikille 
Eli olisi muutama kysymys ja aihe jotka askarruttaa mieltä.
-pajeron pohjaan lyöntikumit.Lyökö teillä aina kumeille saakka kun laitetaan takapenkki täyteen kavereita. Olisiko vika iskareissa. Jouset jo vaihdoin. Pohjaanlyönti kumeja ei ollut vaan kolahti jousitus aiemmin ikävästi pohjaa... Tässä ikäryhmässä kumien vaihto ei muuten onnistu muulla kun hitsausvehkeillä...
-V6 automaattilaatikkoon onko kukaan vaihtanut sisällä olevaa sihtiä/suodatinta. Täällä ei edes merkkiliike tietänyt asiasta
-auto oli 4kk seisonnassa jonka aikana lähes koko alusta ja runko piti käydä läpi. Mutta huomasin muutaman omituisuuden. Kuluttaako nuo isommat renkaat 31,5" pitkittäistukivarsien puslia? Kumit oli riekaleina yläosasta. Vääntäisikö isommat renkaat tukivarren "väärään" asentoon?
-lokasuojan kaaret piti hitsata uudet ja runkoa ehjätä, mutta en ole nähnyt ennen että bensatankin korkin alla oleva syöttökappale on aivan laho. Liekkö tyyppivika?? Laho ei pahemmin näyttäytynyt ennenkuin poistin pyöränkotelossa olevan muovisen levyn jonka alla löytyy syöttöputki ja letkut. Muuten laho ei antanut viitteitä itsestään mutta autoon pölähti armoton bensan haju kun ajaessa aukaisi ikkunat. Korjaantui vaihtamalla tuo syöttökappale. Ilmeisesti löpö vehkeessä samanlainen.
-venttiilit lätisivät armottomasti. Meinasin jo alkaa tehdä hydraulisäätimien remonttia, mutta moottorin sisäpesu aiheutti hiljaisuuden ja oli halpa.
-maastossa tuli rymisteltyä ja tappioitta ei selvitty. Kaikki roiskeläpät jäi sinne. Onko kellään hyvää konstia millä läpät saa pusymään menossa mukana? Jokin ketju viristys ilmeisesti?
-maastossa meni myös hetkessä poikki kallistuksen vakaajan pitkä"pultti" jolla vakaaja kiinnittyy koriin. Vaikuttaa aika heppoiselta eli onko kukaan laittanut tilalle jotakin jämerämpää?
Paljon oli asiaa, mutta kaikista vastauksista jo etukäteen kiitollinen. Ja kysyähän saa myös toisinpäin. Pajero alkaa olla jo muuten aika tuttua tavaraa.

Eli olisi muutama kysymys ja aihe jotka askarruttaa mieltä.
-pajeron pohjaan lyöntikumit.Lyökö teillä aina kumeille saakka kun laitetaan takapenkki täyteen kavereita. Olisiko vika iskareissa. Jouset jo vaihdoin. Pohjaanlyönti kumeja ei ollut vaan kolahti jousitus aiemmin ikävästi pohjaa... Tässä ikäryhmässä kumien vaihto ei muuten onnistu muulla kun hitsausvehkeillä...
-V6 automaattilaatikkoon onko kukaan vaihtanut sisällä olevaa sihtiä/suodatinta. Täällä ei edes merkkiliike tietänyt asiasta
-auto oli 4kk seisonnassa jonka aikana lähes koko alusta ja runko piti käydä läpi. Mutta huomasin muutaman omituisuuden. Kuluttaako nuo isommat renkaat 31,5" pitkittäistukivarsien puslia? Kumit oli riekaleina yläosasta. Vääntäisikö isommat renkaat tukivarren "väärään" asentoon?
-lokasuojan kaaret piti hitsata uudet ja runkoa ehjätä, mutta en ole nähnyt ennen että bensatankin korkin alla oleva syöttökappale on aivan laho. Liekkö tyyppivika?? Laho ei pahemmin näyttäytynyt ennenkuin poistin pyöränkotelossa olevan muovisen levyn jonka alla löytyy syöttöputki ja letkut. Muuten laho ei antanut viitteitä itsestään mutta autoon pölähti armoton bensan haju kun ajaessa aukaisi ikkunat. Korjaantui vaihtamalla tuo syöttökappale. Ilmeisesti löpö vehkeessä samanlainen.
-venttiilit lätisivät armottomasti. Meinasin jo alkaa tehdä hydraulisäätimien remonttia, mutta moottorin sisäpesu aiheutti hiljaisuuden ja oli halpa.
-maastossa tuli rymisteltyä ja tappioitta ei selvitty. Kaikki roiskeläpät jäi sinne. Onko kellään hyvää konstia millä läpät saa pusymään menossa mukana? Jokin ketju viristys ilmeisesti?
-maastossa meni myös hetkessä poikki kallistuksen vakaajan pitkä"pultti" jolla vakaaja kiinnittyy koriin. Vaikuttaa aika heppoiselta eli onko kukaan laittanut tilalle jotakin jämerämpää?
Paljon oli asiaa, mutta kaikista vastauksista jo etukäteen kiitollinen. Ja kysyähän saa myös toisinpäin. Pajero alkaa olla jo muuten aika tuttua tavaraa.