Peilien malaus

M

_mikko

Guest
Ajattelin maalata taustapeilit kun en jaksa oikein katella enää noita Galantin mattamustia peilejä. Tarviiko se muovipinta jonkunnäköstä pohjustunta vai pysyykö maali ihan pelkällä huonnalla ja sprayllä? Maali on teetettyä omalle värille.
 
Jos ovat ennestäään maalamattomia niin muovipohjuste ensin sitten vasta maali.
 
Hiot vaikka 400-paperilla muovipinnan rikki, sitten muovipohjamaali ja pintamaali + lakka.
 
miikka sanoi
Hiot vaikka 400-paperilla muovipinnan rikki, sitten muovipohjamaali ja pintamaali + lakka.

tartteeko lakkaa jos ei ole met.hohtomaali? mun mielestä ei tartte, mutta pohjuste ehdottomasti
 
Kiiti vinkeistä! Vielä semmosta että mistähän tommosta muovipohjustetta sais? Ja onko sitä ns. spraynä? Lakkauksen kanssa mulla on ollu vähän paska säkä kun pari kesää sitte maalasin takaspoilerin valkoseks ja laitoin lakan päälle ja nyt se spoikka onkii sitte keltane :)
 
_Mikko sanoi
Kiiti vinkeistä! Vielä semmosta että mistähän tommosta muovipohjustetta sais? Ja onko sitä ns. spraynä? Lakkauksen kanssa mulla on ollu vähän p***a säkä kun pari kesää sitte maalasin takaspoilerin valkoseks ja laitoin lakan päälle ja nyt se spoikka onkii sitte keltane :)

Käytetäänhän sitten kunnon lakkaa eikä mitään Robinhoodtavaraa ;D ;D ;D
 
joo noi kaikki primerit ja maalit sekä lakat itse ostasin maali kaupasta ei ehkä halvin mut sais ainakin yhteen sopivat aineet ja itse sain muinoin tarkat ohjeet myyjältä miten kannattaa maalata ja millä sit vaan töihin ja avot ;D
 
lakka tuo maalaukseen kulutuskestävyyttä. itte väriaine ei oo kummoinenkaan pysymään kun se päästää kaiken kosteuden läpi. tietysti työkalumaalit (alkyydi) ei tartte mitään lakkoja.
 
Takaisin
Ylös Bottom