Penkin lämmittimet

Jani T

ASX Instyle, Citroën C2, Porsche Boxster S
Liittynyt
6 Tammikuu 2003
Sijainti
Tammisaari
Elikkä nyt ku toi varaosa-Gallu tuli hommattua niin rupesin miettimään noita penkinlämmitin hommia kun mulla Pajerossa ei moista ole :)

Mahtaisko olla millanen homma vaihtaa elementit Gallun penkeistä tohon Pajen penkkeihin? Onko noissa irtoelementit (pugissa oli semmoset kakspuolisella teipillä kiinnitetyt sinne verhoilun alle) vai onko ne ommellut kiinni?
En oo asiaan vielä sen enempää perehtynyt, mutta gallun penkkejä ei välttämättä tarvi sääliä mutta pajen jakkarat pitäis pysyä ehjänä mielellään :)

Legnumin penkkeihin noita joku on vissiin laittanut mutta mutta... :)
 
Vs: Penkin lämmittimet

Ommellut on, ja vielä silleen hassusti kahdessa osassa että termostaatit (tai lämpökatkaisijat) on siellä istuimen ja selkänojan välissä ihmeellisesti :(
 
Vs: Penkin lämmittimet

JOS pajesta lähtee helposti "pintakangas" irti,niin kannattaa yleismallin elementit,jollaiset sulla vissiin oli pugissakin.

Tulevat siis suoraan kakspuoli-teipillä kiinni.
 
Vs: Penkin lämmittimet

ja mulla olis yhden penkin lämmitinvastukset ylimääräisenä. Joutui toteamaan että Legnumiin menee turhan hankalaksi kun verhoilu on liimattu/ommeltu penkkiin kiinni niin enpä ruvennut repimäänkään ::)
 
Vs: Penkin lämmittimet

Pidähän Miikka jemmassa ne vastukset, täytyy vähän tutkia noita Pajen jakkaroita josko ne sais nätisti purettua :)
 
Vs: Penkin lämmittimet

1.Gen pajerossa ainakin on lämmittimet ompelemalla kiinni, mutta on helppo ja nopea ratkoa irti. Niissä ei mitään termostaattijuttuja ollu missään piilossa.

Eli tuo sun varaosa-gallu on aikalailla saman ikäinen, niin voisin veikata, että siittä on helppo ottaa lämmittimet silti irti. Ainoa onkin sitten se Pajeroon asentaminen. Jos mahdollista, niin silti käyttäsin nuo Mitsun omat lämmittimet ja katkaisijat. Niissä ois sentään HI/LO asennot ja tod. näköisesti Pajerosta lötyy paikat johon nuo katkaisijat käy suoraan, tai ainakin melkein. ja jos niissä on vielä termostaatit, niin onhan se vähän hienompaa kuin tuommoinen yleismalli, joka alkaa polttamaan selkää.

Toki en tiedä tarkkaan minkälaista ST suosittelee, mutta nämä muutamat joihin olen törmännyt, ei ole ollu oikein parhaita mahdollisia.

Mutta siinä olen ST:n kanssa yhtämieltä ainakin, että "JOS pajesta lähtee pintakangas helposti irti" ;D
 
Vs: Penkin lämmittimet

MVa~1 sanoi
Toki en tiedä tarkkaan minkälaista ST suosittelee, mutta nämä muutamat joihin olen törmännyt, ei ole ollu oikein parhaita mahdollisia.
Sellaista tietenkin missä on termostaatti,ja joka TOIMII.

Itse en niin perusta noista gallun vastuksista,lämpenee huomattavasti hitaammin,kuin mitä esim sigussa/sitten nuo yleismallit.
 
Takaisin
Ylös Bottom