Pistokkeiden jodot galant -93

  • Viestiketjun aloittaja galant -93 alku
  • Aloituspäivämäärä
G

galant -93 alku

Guest
Nonii kertokaappa joku viisas mikä on se kun mittaan autostani mankan pistokkeiden johtoja että missä on mikäkin ja kun löydän sieltä maan niin sitten kun väännän virta avaimesta niin siihen tuleekin sitten virta ja muutenkin johtoni oli aivan erillä lailla kuin autoni ohjekirjassani kerrottiin.Mutta silti mitsun alkuperäinen mankka pelitti siiinä täysin.Minkä ufomailman vehje se oikeen on kun juuri tohon maajohtoon johon tuli virta kun väänsi avainta niin se meni kaijutin johtoon ainakin ohjekirjan mukaan.Eli opin ainakin sen kun vaihdoin muutaman kerran sulakkeet ja hermot utta soitinta asennettaessa että mittaan johdot AINA itse,enkä luota auton ohjekirjaan.
PS:toivotaan että en polttanut muuta autostani kuin sulakkeet. ???
 
Vedä uudet johdot ;D Ainoo mitä itse oon käyttäny Mitsun orkkis johdoista on herätevirta ;D

Kun ei niistä Coltin johdoista (ainakaan) ymmärrä mitään.... kaikki vaan valkoisii piuhoja jossa vaan erivärisii pilkkuja päällä ;D ;D ;D

Ei ne japsit ainakaan silloin tuntenu mitään semmosii standardivärejä kuin punanen ja musta, vaan ihan omia systeemejä :p

Piti vaan kattoo miten orkkismankka oli kiinni ;D
 
Jooh alkuperäispiuhat pois. Tein ite johtoprojektin loppuun toissapäivänä, virta- ja kaiutinpiuhat kaikki vedin ite.

On btw hiukan kaposen puoleiset johdot mitsun vakiopiuhat etukaiuttimille. Puolta neliömilliä kattelin että on piuhan kokoluokka niille johdoille jotka oli mulla etukaiuttimissa kiinni. Leikkasin koko helvetin liittimen irti sieltä soittimen takaa ja sokeripaloilla kaikki kii :)
 
Takaisin
Ylös Bottom