PK-seudun moottorimarssi nastolaan. (marssittu)

T

teme

Guest
Meinasin että kaikki jotka täältä hki-espoo-vantaa-hyrylä akselilta on menossa tuonne nastolan miittinkiin niin ryhmitytään ensin täällä helsingin keskustan tuntumassa tuossa stadionin parkkipaikalla(kaikki varmaan tietää).

Siitä sitten lähdetään nastolaan päin.
Matkaa tälle moottorimarssille tulee siis n. 110km.

Eli kaikki täältäpäin lähtevät niin:
Sunnuntaina 26.10. klo:11.30
kokoontumispaikka: Helsingin jalkapallostadionin parkkipaikka.

Eli jäsenet / ei jäsenet, pk seudulta tuonne, niin lähdetään sitten yhdessä letkassa nastolan abc:lle ;)

Matkaan lähdetään viim. 11.45, joten jos et ole paikalla siihen mennessä niin ei voi mittää..
 
Re:pK-seudun moottorimarssi nastolaan.

jos tommonen 100 autoa tulis niin ois jo letkaa :D heh no ehkä 3 autoa ainakin :D joo no mä tuun ainakin sinne. oottakaa sitte mua että mun auto tulee siellä hännillä.
 
Re:pK-seudun moottorimarssi nastolaan.

kerrotka jamppa viel autos ni tunnistetaan... ;D
 
Re:pK-seudun moottorimarssi nastolaan.

Jaa olisin tulossa letkaan tulen täältä liljendaalista orimattilankautta tohon lahden motarin eteläpäähän siinä on sehuoltis mikä nyt lieneekään ei tuu mieleen, jos käy letkan koukkaua siä kautta niin tulen jonoon.Punainen lancer GTI.
 
Re:pK-seudun moottorimarssi nastolaan.

93_GTI sanoi
Jaa olisin tulossa letkaan tulen täältä liljendaalista orimattilankautta tohon lahden motarin eteläpäähän siinä on sehuoltis mikä nyt lieneekään ei tuu mieleen, jos käy letkan koukkaua siä kautta niin tulen jonoon.Punainen lancer GTI.

Eikös tosta tule aikamoinen lenkki (melkein puolet lisää)? Näyttäisi olevan 58km Liljendal-Orimattila-Nastola. Jos taas motarin kautta kierrät näyttäisi matkaa tulevan noin 100km.
 
Re:pK-seudun moottorimarssi nastolaan.

Jaa mun tie hallinto v:matka sanoo liljendal-lahti 68 km lahti nastola 18km eiks se ole 86km.
 
Re:pK-seudun moottorimarssi nastolaan.

Niin meinasin tossa hollolan rampin luona siinä vasemmalla hesasta tullessa eiks se oo lahden ohitustie vain mikä lieneekään.Se bensis.
 
Re:pK-seudun moottorimarssi nastolaan.

Taidat nyt olla hieman hakoteillä?

Miksi kiertäisit Lahden kautta kun Orimattila-Nastola on vaan 21km suoraan. Nastolahan on siinä Lahti-Kouvola välillä. Hollola taas aivan eri suunnassa.
 
Re:pK-seudun moottorimarssi nastolaan.

Jep pitää lähtee suunnistaa orimattilan jälkeen tonne oikealle metsä tielle mitä tulee VISSIIN ulos tohon lahden ja nastolan puoleen väliin ainaskin t:hallinnon kartan mukaan.Ei sitten liitytä hesalaisten letkaan ÄLKÄÄ ETTIKÖ PUNASTA LANCERII lahden etelä puolen huoltikselta sit NÄKYLLÄÄN SIT ABC:llä. LOPPU SLUT ASIA KÄSITELTY.
 
Takaisin
Ylös Bottom