PS2:n autoon

M

markoland

Guest
Onko kellään tietoa onko mahdollista saada se uusi pienempi pleikka2 autoon. Eli onko yhtälailla muutettavissa 12 V:seksi ???
 
Onhan inventterit keksitty ;)
Ja oletko kattonut netistä pelikaupoista myydäänkö siellä jotain härpäkkää jolla sen saa autoon?
 
Yllätyin suuresti kun Citymarketissa myydään ihan Sonyn omaa 12V:n adapteria, tupakansytytin-liittimellä. Siitähän on sitten helppo ottaa vaikka akulta virta ja kytkin+rele niin saa päälle kun tarvii. Hintaa tais olla muutamia kymppejä...
 
Tossa uudessahan se on tosiaan helppo toteuttaa kun virtalahde on ulkoinen. Ne 2 aiempaa PS2 versiota on kuulemma kanssa helppo muuttaa sisusta sorkkimalla 12v toimiviksi ainekin tutun elektroniikka korjaajan mukaan.
 
Joo mulla on Grandikseen modattuna se virtapuoli silleen suoraan ettei tarvi inverttereitä ollenkaan, helppo homma eikä mitään oo ollu ongelmia (jotkut viisaammat on väittäny että auton virta heittelee niin paljon ettei ps kestä niitä virtapiikkejä esim käynnistyksessä, vaan ei oo mulla ollu mitään ongelmia tosiaan)
 
Tuo kaveri keltä olen tosta kuullut lisää siihen jonkin systeemin joka irroittaa sen käynnistyksen ajaksi.
 
Kiitos vastauksista.. enköhän se onnistu.. ja jos vaikeeks menee, ni vien autosähkö ammattilaisille ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom