Puristusmittauksesta.

johannes

Member
Liittynyt
17 Huhtikuu 2003
Tuli tuossa Galantistani oudoksi menneen käynnin vuoksi mitattua lopultakin pelkät puristukset niin oli lähes 25 % pienempänä arvot kakkos-sylinterissä! Hoh hoijaa kun ei jaksaisi kantta käyttää pois. Se se on tehnytkin kiihtyvyyden omituiseksi, kun venttiili/venttiilit vuotavat. Kun vain olisi runsaassa karstassa eikä muuta niin olisi helpompi homma. Onko kenelläkään turvallisia kotikonsteja saada kantta avaamatta karstat pois seetien ympäriltä? Vesi-sumutusta en uskalla kokeilla, ettei taas luulla jollakin olevan pommi autossa..Yleensäkin mitä olette löytäneet tuollaisen heiton jälkeen kannesta?
 
:eek:Yksi tapa on ajella vähän aikaa pienemmällä vaihteella ja isommilla kierroksilla ( järki mukana !)näin yleeensä karstat lähtee pois tai jos venttiili on jo alkuun palanut konsti ei auta.
Ilmeisesti on edessä vennttiilien hionta kun ero on jo näinkin suuri.
 
Takaisin
Ylös Bottom