Pyörän mutterit (galant)

K

Kari_Tapio

Guest
tunari taas tahtois tietää... Minkälaiset mutterit menee galant 2.0 glsi vm.90... luulen että M12 X 1,5. mutta varma en voi olla joten parasta kysyä ja varmistua :seina
 
Mulle tuli vanteiden mukana mutterit joiden pussissa lukee M12x1,25x28/21 mut noi ei vissin sit käy -89 galanttiin. Pitänee hommata uudet mutterit.

Muuten mikä on oikea kiristysmomentti aluvanteta laittaessa. Joka paikassa varotettaan laittamasta liian lujaan mut ei kerrota sitä oikeaa momenttia.
 
Koirakki sanoi
Muuten mikä on oikea kiristysmomentti aluvanteta laittaessa. Joka paikassa varotettaan laittamasta liian lujaan mut ei kerrota sitä oikeaa momenttia.

Vanteiden hyväksyntäpapereissa (TÜV tms.) sen pitäisi olla. Yleensä noin 100 Nm.
 
Koirakki sanoi
Muuten mikä on oikea kiristysmomentti aluvanteta laittaessa. Joka paikassa varotettaan laittamasta liian lujaan mut ei kerrota sitä oikeaa momenttia.

Ja peltivanteiden kanssa saa olla vielä tarkempi momentin kanssa. Ja kiristysjärjestyksen. :peukku
 
Vs: Pyörän mutterit (galant)

Herätetään hieman vanhaa aihetta.

Mulla on siis uudempi gallu, mutta onko siihenkin tuo pulttienjako sama eli M12x1,5?

Tuli ostettua elämäni ensimmäiset aluvanteet ja niihin tarvitsisi ostaa lukkomutterit..

-Tuukka
 
Takaisin
Ylös Bottom