Radalle.com tapahtuman organisointi!

M

Maxpain

Guest
http://www.mp-foorumi.com/nyyssit/shown.php?fid=1&id=%3Cbc78sh%24lg1%241%40news1.songnet.fi%3E

http://autovero.on.rikos.org/radallecom/radallecom.jpg

http://bomber.fi/autogallery/hauskat/typera.jpg

Lukekaa ja ihmetelkäää.

Ei ollu kaukana kahden tyypin kuoleminen....
 
tollasta ei sais tapahtua,oli selitys mikä tahansa.
mutta asia on vähä niin jos haluaa käydä radalla
enemmän kuin yhen tai kaks kertaa kesässä.
ei ole paljon muita vaihtoehtoja kun radalle.com
sydeemit.sääli,on se sen verran mukavaa puuhaa.
ihme että ahvenistolla ei ole käynyt mitään haaveria
porukka laskee reikä päässä siviiliautoilla.
ilman kaaria/kunnon vöitä.
tietysti jokanen ite sen vauhdin määrää ja ottaa riskin
jos haluaa.on se kuitenkin parempi paikka kun jossain
kaupungin keskustassa muun liikenteen seassa.
ite aion käydä jatkossakin muutaman kerran kesässä
jos ei muuta ole tarjolla. :-/
 
Onhan se, mutta jos tuollaisia yleisiä tapahtumia järjestetään niin kyllä järjestelyt pitää olla kunnossa ja oppia mokista. Kyllähän tuolla kiihdytysradalla oli myös VASARA ja vasta sitten se korjattiin kun joku ajo sen päältä. Sitten on tuon tapahtuman salailu, foorumilta palautteen poistot etc.. Kyllä tommonen on jo törkeetä.

Tuntuu vaan että noilla on enään rahan keräys mukana ja kaiken maailman formulat pörrää suurimman osan ajasta radalla. Alkuperäinen idea on varmaan jo noilta unohtunut.

Onneksi auto kerhot yms on alkanut tehdä noita ja varmaan tulevaisuudessa paras ja ainoa vaihtoehto päästä radalle.
 
Tuntien useimmat Radalle.com tapahtumien avainhenkilöt ja itsekin aikaisempina vuosina useita kertoja talkootöissä olleena on pakko hieman kommentoida. Nykyisin minulla ei ole mitään sidoksia Radalle.com tapahtumiin vaan olen normaali asiakas.

Itse en paikalla Alastarossa ollut, mutta mitä olen kuullut, niin valitettava tapahtuma, josta kuitenkin onneksi selvittiin. Olen kuitenkin sitä mieltä, että juuri Radalle.com on ollut edelläkävijä turvallisuudessa ratatapahtumissa. Monenko kerhon tapahtumassa on autojen katsastus, lippumiehet koko radan alueella radioiden kanssa, ambulanssi ja palokunta paikalla, kirjalliset ohjeet ratakäyttäytymisestä jne?

Tosiasia on, että kun paikalla on paljon porukkaa ja tapahtumia on usein, on todennäköisempää että jotain sattuu kuin kerran vuodessa järjestettävillä kerhojen ratapäivillä. Ajajamäärään nähden riski on kuitenkin ehkä pienempi. On myös tosiasia, että radalle.com on tuonut radalle sellaistakin porukkaa, joka ei ikinä olisi kerhojen tapahtumissa ollut. Jos kaverit kuitenkin purkavat vauhdinnälkäänsä radalla yleisen liikenteen asemasta asia on mielestäni positiivinen.

Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että Radalle.com tapahtumissa on nykyisin paljon oheishömppää, josta en ole kiinnostunut, mutta mielestäni itse rataturvallisuus ei ole huonontunut sen myötä. Pikemminkin päinvastoin.
 
Subaru ja tämän kerhon ratapäivissä käytiin radalla ajaminen lävitse. Kierrettiin rataa hiljakseen. käytiin kaikki radalta poistumiset etc lävitse. Lippumiehet olivat radioineen parissa pahimmaisessa paikassa, eivätkä olleet ns teinejä jotka ihailee radalla poukkoilevaa typer:rää. ;D

Toivottavasti radalle.com saa tuon systeeminsä toimimaan ja että suuremmilta onnettomuuksilta vältyttäisiin.

ps. Autojen katsastamisesta pitää huolen katsastuskonttorit. ;)
 
löytyykö keneltäkään kuvaa? linkit ei enää toimi....

tai lyhyesti, mitä siellä oikein tapahtui?

olin pari päivää viihteellä, kaverin polttareissa, joten missasin nuo linkit.....(muun muassa)...

noista radalle.com tapahtumista on parin kaverin kanssa puhuttukin.. taisin sanoa jo aiemmin, että on enää ajan kysymys koska jotain tapahtuu.... jos ei raatoja vielä tullut, niin sekään ei ole kaukana kun kaarettomilla autoilla vedetään siten kuin vedetään, Ahvenistolla.....

EDIT: selvis jo!
 
Takaisin
Ylös Bottom