Ralliart tarrat

Vs: Ralliart tarrat

Paljonko olisitte valmiita maksamaan että saisitte autoon valmiina teipit? Tuttu teippailee kilpureita yms niin voisin kysästä et kiinnostaiskos sitä tollanen :)
 
Vs: Ralliart tarrat

No, kysyppäs mihin hintaan se sun kaveri niitä tekisi.
 
Vs: Ralliart tarrat

legend sanoi
Pk-Seudulla alk.1000€ eli ei ihan halpaa ::)
ettei nyt tarkoitettas koko auton teippausta tällä hinnalla, koska kylkiteippien tulostus+kylkiin laitto on maksanut veken fix -nimisessä liikkeessä mulle satasia. ja kyseessä siis koko auton kyljen mittaiset teippaukset.
 
Vs: Ralliart tarrat

Zygi sanoi
ettei nyt tarkoitettas koko auton teippausta tällä hinnalla, koska kylkiteippien tulostus+kylkiin laitto on maksanut veken fix -nimisessä liikkeessä mulle satasia. ja kyseessä siis koko auton kyljen mittaiset teippaukset.

Voi olla että kyseessä on koko auton teippaus, Pyysin joka tapauksessa kaveria rekkautumaan tänne niin voi itse kertoa sitten
 
Vs: Ralliart tarrat

Olishan tuolla jäsenten puolella ollut jo vähän aikaa se minun tarratilauskysely vaan eipä nuo lopulta oikeesti ketään kiinnosta
tai sit se johtuu siitä ku kaikki pitäisi aina olla halpaa tai ilmaista,laadulla sun muulla ei ilmeisesti oo niin suurta merkitystä...?
 
Vs: Ralliart tarrat

Täältä löytyy tarraleikkuri et jos tarvetta teipeille nii ottaapi yhteyttä. Hinnasta päästään varmasti sopuun.
 
Takaisin
Ylös Bottom