muutama kuva eli pari kuvaa syöpyneistä vanteista, johon ei auttanut liuottimet eikä painepesuri :
http://img72.photobucket.com/albums/v218/jaskajokunen/pajero/pestyt_vanteet.jpg
http://img72.photobucket.com/albums/v218/jaskajokunen/pajero/21.jpg
seuraavat kaksi kuvaa on www.aic.fi :n käsittelyn jälkeen ( puhtaaksi puhallus, pulverimaalaus ja pulveri lakkaus ) :
http://img72.photobucket.com/albums/v218/jaskajokunen/pajero/vanteet_001.jpg
http://img72.photobucket.com/albums/v218/jaskajokunen/pajero/vanteet_003.jpg
mainittakoon, että tuolla pulverilakkauksella saavutetaan 200 mikronin kalvonpaksuus normaalistihan tuo lakkakerros on 20 mikronia
Niin ja sit kuvia uusista renkaista :
http://img72.photobucket.com/albums/v218/jaskajokunen/pajero/Pajeron_kumit_008.jpg
http://img72.photobucket.com/albums/v218/jaskajokunen/pajero/Pajeron_kumit_010.jpg
Ei muuten näyttäis nuo Cooper Lifeliner Classic II 235/75 15" hullummilta ja hiljaiset on 8)
edit: pahoitteluni kuvien laadun johdosta
niin ja ei noi renkaan sivut enään siniset ole ;D Höyrypesurilla lähti kun lämpesi ja nyt on valkoiset sivut kyljissä "toistaiseksi".
Korjataan nyt vielä , ennenkuin joku muu ehtii nälväisemään :
Sumarit nousee tai poistuu kokonaan tuosta keulalta ( olivat siinä viimetalven turvana , kun alkuperäiset "koito"t oli hiukka himmentyneet ) Nyt on päävaloina ref20 satunukset ja hyvin näkee 8)