- Liittynyt
- 14 Kesäkuu 2004
- Sijainti
- Uusimaa
Laitetaan nyt tämmöinen uusi kun tässä on vähän muustakin kyse kun tehosta.
Jotain alkuvaiheen havaintoja: Kulutus noussee täydellä tavaralla sen noin 30% mikä oli odotettavissa. Nyt mennään 70 %:lla ja kulutus on noussut sanotaanko(70/85)*1,3 -kertaiseksi.
Vakiosuuttimilla uskaltaa kyllä ajella ihan normiajoa että jos joku säästöpossua tekee niin vakioilla voi sen puoleen ajaa. Kylmäkäynnistykseen vakiosuuttimien riittävyys on vielä kysymysmerkki kun ei ole kaikkia asetuksia haettu.
Toiminta muuten on kyllä kaikilla tavoin parempaa. Alusta asti on voimaa ihan toisella tavalla (jos vielä avitetaan ennakolla). Esim normaalisti tuo automaatti ryömityttää kolmosella tuota. Noh nyt kun kaasun nostaa niin veto jatkuu vaan kolmosella. Samaten mäet menee "kevyemmin" = pienemmällä ilmamäärällä. Eipä se nyt yllätys ole. Ja kyllä ihan vetoalueellakin tapahtuu toiseen tapaan. Automaatillakin ollaan äkkiä laittomissa nopeuksissa (siis taajamassa ) Eipä siitä nyt vielä mitään huvipuistolaitetta tullut mutta katsotaan. Testit jatkuvat. Myöhemmin varmaan dynotetaan/säädetään dynossa joku manuaali niin saa enemmän osviittaa. Noita automaatteja on täysin turha dynotella.
Jotain mielenkiintoista koodinpätkää: http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=45134.0
Asennusohjeita ja käytännön juttua: http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=47147.0
Jotain alkuvaiheen havaintoja: Kulutus noussee täydellä tavaralla sen noin 30% mikä oli odotettavissa. Nyt mennään 70 %:lla ja kulutus on noussut sanotaanko(70/85)*1,3 -kertaiseksi.
Vakiosuuttimilla uskaltaa kyllä ajella ihan normiajoa että jos joku säästöpossua tekee niin vakioilla voi sen puoleen ajaa. Kylmäkäynnistykseen vakiosuuttimien riittävyys on vielä kysymysmerkki kun ei ole kaikkia asetuksia haettu.
Toiminta muuten on kyllä kaikilla tavoin parempaa. Alusta asti on voimaa ihan toisella tavalla (jos vielä avitetaan ennakolla). Esim normaalisti tuo automaatti ryömityttää kolmosella tuota. Noh nyt kun kaasun nostaa niin veto jatkuu vaan kolmosella. Samaten mäet menee "kevyemmin" = pienemmällä ilmamäärällä. Eipä se nyt yllätys ole. Ja kyllä ihan vetoalueellakin tapahtuu toiseen tapaan. Automaatillakin ollaan äkkiä laittomissa nopeuksissa (siis taajamassa ) Eipä siitä nyt vielä mitään huvipuistolaitetta tullut mutta katsotaan. Testit jatkuvat. Myöhemmin varmaan dynotetaan/säädetään dynossa joku manuaali niin saa enemmän osviittaa. Noita automaatteja on täysin turha dynotella.
Jotain mielenkiintoista koodinpätkää: http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=45134.0
Asennusohjeita ja käytännön juttua: http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=47147.0