Rekisterikilven taustalevy korkealle kilvelle?

evo6

evo6 -> subaru -> Toyota ja vieläpä iso sellainen
Liittynyt
2 Kesäkuu 2009
Sijainti
Vantaa
Mistäs tollaselle korkealle rekisterikilvelle sais hommattua taustalevyn?
Motonetissä ja yleensä kuukkelilla etsittyäni törmäsin vain niihin tavallisiin taustalevyihin. Ja saako muuten sen tavallisen taustelevyn kiinnitettyä järkevästi kutosen takaluukun vakio reikiin?
 
Vs: Rekisterikilven taustalevy korkealle kilvelle?

evo6 sanoi
Ja saako muuten sen tavallisen taustelevyn kiinnitettyä järkevästi kutosen takaluukun vakio reikiin?

En muista joutuuko levyn poraamaan reikää, mutta kyllä sen siihen saa ihan kohtuudella yläreunasta kiinni ruuvinreikiin. Vähän jää keskikohdasta ylös, mutta ei haittaa ainakaan minua.
 
Vs: Rekisterikilven taustalevy korkealle kilvelle?

Mä tein vanhanmalliselle lyhyelle kilvelle 3mm alumiinilevystä taustalevyt,niin ei tarvinnut alkaa kilpiä reikimään.
Mitoiltaan muutaman millin kilpeä pienemmät,niin ei jää rumasti näkymään.
 
Vs: Rekisterikilven taustalevy korkealle kilvelle?

Oma ratkaisu kutosen kilville eteen ja taakse oli kilpiin poraaminen. Poliizit olivat ainakin nyt tyytyväisiä kun kilvet on paikoillaan eikä ikkunalla.

Mulla tosiaan edessä korkea kilpi ja takana levee.
 
Vs: Rekisterikilven taustalevy korkealle kilvelle?

cubeqtio sanoi
Oma ratkaisu kutosen kilville eteen ja taakse oli kilpiin poraaminen. Poliizit olivat ainakin nyt tyytyväisiä kun kilvet on paikoillaan eikä ikkunalla.

Ja sitten tulee se poliisi joka valvoo lakia tarkemmin ja saat sakot + joudut tilaamaan uudet kilvet. Helpompi tehdä kerralla kuntoon.
 
Vs: Rekisterikilven taustalevy korkealle kilvelle?

:eek:fftopic

Mitenkäs ku mulla on takana galantissa semmonen viritelmä (kun nyt täti antoi mitään kysymättä pitkät kilvet) että oon pitkillä pulteilla nostanu sen kilven (joka on semmosessa muovitelineessä nyt) irti sieltä kontista silleen että se kilpi tulee siis ulos siitä auton omasta "kilpitelineestä" johon ois mahtunu siis korkea kilpi. Kiinnitys ei oo siis mitenkään hirveen vankka tämän johdosta ja ite näkisin isoimpana ongelmana sen että rekisterikilven valo on nyt niinkun rekisterikilven taustavalo :) Poliisitkin kertaalleen pysäyttäneet mutta eivät sanoneet mitään? ;D
 
Vs: Rekisterikilven taustalevy korkealle kilvelle?

ast sanoi
Ja sitten tulee se poliisi joka valvoo lakia tarkemmin ja saat sakot + joudut tilaamaan uudet kilvet. Helpompi tehdä kerralla kuntoon.

No ainakaan täälläpäin ei ole väliä miten kilpi on kiinni kunhan se on asiallisesti paikoillaan ja takakilpi valaistu. Mutjuu, kattoo kui käy.
 
Vs: Rekisterikilven taustalevy korkealle kilvelle?

Mä leikkaisn paikalla olleesta brittikilvestä (pleksiä) sopivan palan ja laiton sit oman kilven kiinni siihen lyhyillä ruuveilla. Hyvin on toiminut ja näyttää siltä kuin olisi suoraan pellissä kiinni. Kunha vaan laittaa riittävän lyhyet ruuvit, että ei syö auton peltejä kiinnikelevyn takaa.
 
Vs: Rekisterikilven taustalevy korkealle kilvelle?

cubeqtio sanoi
No ainakaan täälläpäin ei ole väliä miten kilpi on kiinni kunhan se on asiallisesti paikoillaan ja takakilpi valaistu. Mutjuu, kattoo kui käy.

http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2000/20000764

Pykälä 34

Tosiaan reikien poraamista ei sellaisenaan kielletä, mutta voisin kuvitella että poraaminen voidaan tulkita kilpien leikkaamiseksi mikä on kiellettyä.
 
Vs: Rekisterikilven taustalevy korkealle kilvelle?

ast sanoi
http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2000/20000764

Pykälä 34

Tosiaan reikien poraamista ei sellaisenaan kielletä, mutta voisin kuvitella että poraaminen voidaan tulkita kilpien leikkaamiseksi mikä on kiellettyä.

Jep totta tuo. :)
 
Vs: Rekisterikilven taustalevy korkealle kilvelle?

Itse ehdottaisin hiilikuitulevystä leikkaamaan taustalevyn
 
Takaisin
Ylös Bottom