Rengasvalinnat ja kulutuksen kasvu

Vs: Rengasvalinnat ja kulutuksen kasvu

(welmu) sanoi
Koitin käydä tuolla sun lapullas katsastaan, Ei menny läpi ei. Voi p**k**e mää sanon näitä suomen katsastusasemia! Katastusmiehen pitää soittaa johonki v*tun teknikolle ja selvittää miten on asian laita ja soittaa sitten mulle. Sitte voi tulla sinne niin se kokeilee vastaako mihinkään ja käy gps:n kans ajaan että valehteleeko mittari. Mitä he*v***iä onko joillaki muilla muka käyty koittaan gps:n kans mittarin heitto? Anteeks avautuminen mutta v*tuttaa tämä sakaaminen. Taijan tehä niinkö ennenki ja ajaa vain :seina
No joo katastusmies soitti kun oli inssin saanu kiinni tuon lapun tiimoilta ja tuomio oli että ei käy tuo lappu. Ei kellään olisi sitä V40:sen lappua kun se sano että tuo on joku v46koriltaan niin koittas sitä näyttää vielä. Tuskin sekään käy. Niin tämä mun auto mallia GL.
 
Vs: Rengasvalinnat ja kulutuksen kasvu

On kyllä muut kiitelleet tuosta lappusesta kun on kelvannut, mutta vaan V20 mallisarjaan. Eli sulla sittekki pitkä malli eli V40 sarjaa?
 
Vs: Rengasvalinnat ja kulutuksen kasvu

Janne sanoi
On kyllä muut kiitelleet tuosta lappusesta kun on kelvannut, mutta vaan V20 mallisarjaan. Eli sulla sittekki pitkä malli eli V40 sarjaa?
On joo mutta v46 eli ei levikkeitä vakiona ja näyttäs että ei saa katsastettua ellei siinä lapussa lue v40sarja? Eli käsittäisi koko malli sarjan. Onko tuo totta kun katastusmies sano että täytyy käydä mittari virhe tarkastaan gps:llä ja joustoilla tarkastaa ettei vastaa renkaat mihinkään? Tuntuu vain melko pikkutarkalta pilkun nusvaamiselta.
 
Vs: Rengasvalinnat ja kulutuksen kasvu

(welmu) sanoi
On joo mutta v46 eli ei levikkeitä vakiona ja näyttäs että ei saa katsastettua ellei siinä lapussa lue v40sarja? Eli käsittäisi koko malli sarjan. Onko tuo totta kun katastusmies sano että täytyy käydä mittari virhe tarkastaan gps:llä ja joustoilla tarkastaa ettei vastaa renkaat mihinkään? Tuntuu vain melko pikkutarkalta pilkun nusvaamiselta.
Mulla meni niin että kun kysyi mittarivirhettä, sanoin että näyttää just oikeen noilla renkailla (ei vale). Uskoi tarkastamatta asiaa sen enempää. Jotku laittaneet sen gps:n kiinteästi siihen kojelautaan nopeusmittarin virkaa suorittamaan, niin on kelvannut sekin. Joskus vaan tuntuu että toiset katsurit on kovempia "jännittään" ku toiset näissä vähän normaalista poikkeavissa katastuksissa. Mulla oli senverran rajut korotukset että ei ollu lokasuojat lähelläkään rengasta, ilmeisesti ei joustoissa vastaaminen siksi edes käyny katsurin mielessä. Ääriasennot katteli molempiin suuntiin ohjauksesta, että ei vastaa mihinkään. Merkinnät otteeseen ja leima paperiin.

Niin ja jos haluat että ei Pajeron pyörät vastaa joustoissa kaariin, niin säädä vääntösauvat niin tiukalle että sisäänjousto on mahdoton.
 
Takaisin
Ylös Bottom