Renkaiden testaus eri valmistajilla?

cehho

New Member
Liittynyt
20 Maaliskuu 2013
Olen alkanut lukemaan nyt vähän eri rengasvalmistajien testaus käytännöistä ja tähän mennessä löytänyt lähinnä Nokian renkaiden rengastesteistä juttua (http://rengasblogi.fi/rengas/rengastestit/). Onko kellään linkata muiden valmistajien käytännöistä jotain infoa. Eniten kiinnostaisi tietysti halparenkaidenvalmistajien infor, mutta niitä ei taida kamalasti olla saatavilla ihan syystä? =)
 
Vs: Renkaiden testaus eri valmistajilla?

itse ehkä katsoisin esim tekniikan maailman kyseisiä testejä mikäli löytyy.jokainen valmistajahan pyrkii olemaan paras omissa testeis. myös se mihin niitä renkaan ominaisuuksia hakee,kannattaa pohtia. nopeaan ajoon vai pelkkään kauppakassin alle laillisiin rinkuloihin. kaikella on merkitys,jos esim emännän kauppakassiin ostaa renkaita ja sillä ajetaan 1km suuntaansa 3 kertaa viikossa niin tarviiko olla testivoittaja.en nyt vähättele emäntiä, mutta esim minulla työmatka alle 2km ja pystyn suoriutumaan siitä lähes vanteilla mikäli ovat lailliset.siispä mitä haet,ilmeisesti yrität etsiä halpis merkeistä parhaimmat? ja löytää mitä suurimmat läskit alle 200e ::)
 
Vs: Renkaiden testaus eri valmistajilla?

Sama kaveri taitaa mainostaa muillakin foorumeilla nokian renkaita
 
Takaisin
Ylös Bottom